AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Del Skrevet 23. juni 2022 I perioder når jeg jobber med å gå ned i vekt så føler jeg at det tar litt over. Bruker så mye tid på å tenke på det. Veier meg hver dag, planlegger hva jeg skal spise og når, kjenner og ser etter på kroppen om det er noe fremgang å spore. Det er som en altoppslukende hobby. Føler jeg må det, ellers stopper det opp eller jeg legger på meg igjen. Likevel går det ikke særlig fort, gått ned 2kg denne måneden og bare 7kg siden nyttår. Hvordan finne en mellomting? Anonymkode: 3cf1b...52d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Del Skrevet 23. juni 2022 Du kan jo feks bare veie deg en gang i uken? Evt ikke veie deg i det hele tatt. Prøv å tenke at det er din nye livsstil, ikke en intens periode du snart er ferdig med. Det er jo ikke noe ekstremt med vektnedgangen din, så det høres ut som du gjør det på en sunn måte😊 Anonymkode: a47f7...02e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 9.47): I perioder når jeg jobber med å gå ned i vekt så føler jeg at det tar litt over. Bruker så mye tid på å tenke på det. Veier meg hver dag, planlegger hva jeg skal spise og når, kjenner og ser etter på kroppen om det er noe fremgang å spore. Det er som en altoppslukende hobby. Føler jeg må det, ellers stopper det opp eller jeg legger på meg igjen. Likevel går det ikke særlig fort, gått ned 2kg denne måneden og bare 7kg siden nyttår. Hvordan finne en mellomting? Anonymkode: 3cf1b...52d Har det på samme måte!! Drømmer om det også… Veldig intenst og slitsomt Anonymkode: 74ca3...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Del Skrevet 25. juni 2022 Det tar litt over hos meg også, men jeg er nødt til det for å holde fokus. Surfer og googler på ting som har med vekt å gjøre hele tiden. Følger slankere på Instagram, diverse matinfluencere osv. Føler det hjelper meg på vei, og til å jobbe med hodet ift mat og trening. Så jeg gjør det egentlig litt bevisst ☺️ Anonymkode: e41b5...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green_Harmony Skrevet 25. juni 2022 #5 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tar litt over hos meg også, men jeg er nødt til det for å holde fokus. Surfer og googler på ting som har med vekt å gjøre hele tiden. Følger slankere på Instagram, diverse matinfluencere osv. Føler det hjelper meg på vei, og til å jobbe med hodet ift mat og trening. Så jeg gjør det egentlig litt bevisst ☺️ Anonymkode: e41b5...e68 Jeg gjør det samme og det er veldig motiverende å åpne Instagram nå og faktisk bli motivert av sunn mat. Har du noen kontoer du ønsker å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Del Skrevet 25. juni 2022 Green_Harmony skrev (12 timer siden): Jeg gjør det samme og det er veldig motiverende å åpne Instagram nå og faktisk bli motivert av sunn mat. Har du noen kontoer du ønsker å dele? Jeg følger Marit Kolby, Emilienutrition og fitfocus vertfall 😊 Ikke så mye om slanking akkurat, men mye inspirasjon til å spise renere og mer ordentlig mat, som jeg tror er viktig 💛 Elers er det mest sånne slankere som dokumenterer med vektnedgang osv. Kanskje mest av nysgjerrighet 😅 Anonymkode: e41b5...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green_Harmony Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg følger Marit Kolby, Emilienutrition og fitfocus vertfall 😊 Ikke så mye om slanking akkurat, men mye inspirasjon til å spise renere og mer ordentlig mat, som jeg tror er viktig 💛 Elers er det mest sånne slankere som dokumenterer med vektnedgang osv. Kanskje mest av nysgjerrighet 😅 Anonymkode: e41b5...e68 Takk for tips! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. juni 2022 #8 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 7.47): I perioder når jeg jobber med å gå ned i vekt så føler jeg at det tar litt over. Bruker så mye tid på å tenke på det. Veier meg hver dag, planlegger hva jeg skal spise og når, kjenner og ser etter på kroppen om det er noe fremgang å spore. Det er som en altoppslukende hobby. Føler jeg må det, ellers stopper det opp eller jeg legger på meg igjen. Likevel går det ikke særlig fort, gått ned 2kg denne måneden og bare 7kg siden nyttår. Hvordan finne en mellomting? Anonymkode: 3cf1b...52d Noen tips er å: Vei deg en gang i uka Du trenger ikke å planlegge mengde eller type mat hvis du har rimelig god kontroll over hva du får i deg, både av makronæringsforhold og kalorier. Jeg planlegger verken type eller mengde mat, da jeg holder noenlunde oversikt over hva jeg får i meg Sett av et "utviklings- og bekymringskvarter" i uka til bekymringer (hva kan jeg gjøre noe med og ikke) og selvmonitorering (der du evaluerer både matinntak, fysisk aktivitet og kroppsvekt). Ikke gjør dette hele tiden eller hver dag, livet handler så mye mer enn om slanking. Hold deg på rett spor samtidig som du gir deg selv litt slækk Finn avledninger (andre ting å fokusere og bruke tiden på). Mye dødtid er roten til alt vondt Er du på en restriktiv diett som innebærer at du MÅ spise visse typer mat eller telle kalorier? Hvis svaret er JA - må du begynne der først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå