Gå til innhold

Folk som fortsatt reiser til Tyrkia er dumme. Har disse menneskene levd under en stein?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erdoganfascisten bør ikke støttes . Det er masse uro. Reiser du til Tyrkia er du med på å støtte Erdogan.

Anonymkode: 2a907...66f

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂

Anonymkode: 81cb5...b8d

AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg faktisk enig i.

Anonymkode: e96b2...6c4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Søppel-land

Anonymkode: d0c21...8dd

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, Tyrkia er en terrorstat med apartheidpoøotikk, og enhver krone til den staten er.å støtte terror

Anonymkode: d03bf...490

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Erdgogan setter islam i respekt igjen. 

Anonymkode: 48384...b55

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Erdoganfascisten bør ikke støttes . Det er masse uro. Reiser du til Tyrkia er du med på å støtte Erdogan.

Enig, gir ikke pengene mine til trynetyrken sultan Erdugal.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Muffin man
Skrevet

En boikott av Tyrkia er ikke kun boikott av Erdogan.

Mange livnærer seg av turist -virksomheten og det er disse som må gå sultne. Disse representerer også de som lider konsekvenser av Erdogan. Som forøvrig er veldig upopulær blant veldig mange Tyrkere og som ikke representerer holdningene i landet.

Typisk at nordmenn oppfostret på oljevelferd skal sitte å utale seg om disse tingene. Tar ikke stilling til om en boikott er riktig eller ikke. Bare at det er tragisk at de menneskelige faktorene rundt det som utales seg om blir feid under teppet av mennesker som aldri har trengt  å forholde seg til et råttent system og en håpløs økonomi.

Forhåpentligvis går han av i 2023.

AnonymBruker
Skrevet

Tyrkia er damenes svar på Thailand. De reiser dit for å bli siklet på.

Anonymkode: c6b98...7b6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan godt tenke meg en tur til Tyrkia, men ikke til "Syden Tyrkia". Men derimot en tur til Istambul, en svært spesiell by med meget lang og stolt historie jeg drømmer om å få til å besøke en dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reiser snart til Tyrkia. Elsker det landet. 

Anonymkode: 31137...5f5

• Hjerte 3
Skrevet
Muffin man skrev (3 minutter siden):

En boikott av Tyrkia er ikke kun boikott av Erdogan.

Mange livnærer seg av turist -virksomheten og det er disse som må gå sultne. Disse representerer også de som lider konsekvenser av Erdogan. Som forøvrig er veldig upopulær blant veldig mange Tyrkere og som ikke representerer holdningene i landet.

Typisk at nordmenn oppfostret på oljevelferd skal sitte å utale seg om disse tingene. Tar ikke stilling til om en boikott er riktig eller ikke. Bare at det er tragisk at de menneskelige faktorene rundt det som utales seg om blir feid under teppet av mennesker som aldri har trengt  å forholde seg til et råttent system og en håpløs økonomi.

Forhåpentligvis går han av i 2023.

Erdugal kommer ikke frivillig til å gå av så lenge han lever.

• Liker 2
Skrevet

Forskjell på å støtte Erdgogan å støtte opp turismen 😄  Tyrkia neste sommer/høst ❤️❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
solietta skrev (Akkurat nå):

Forskjell på å støtte Erdgogan å støtte opp turismen 😄  Tyrkia neste sommer/høst ❤️❤️❤️

Legger du igjen penger i Tyrkia støtter du erdogan automatisk 

Anonymkode: d03bf...490

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Reiser snart til Tyrkia. Elsker det landet. 

Anonymkode: 31137...5f5

Jeg også, reiser hvert år til Tyrkia🥰

Anonymkode: 81cb5...b8d

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Feil. Man støtter ikke regimet til land du reiser til. Først og fremst støtter du befolkningen ved å legge igjen penger i butikkene deres.

Tyrkia er et fantastisk land, til tross for Erdogan.

Slutt å dytt politikk inn i reiseliv. 

Anonymkode: 9f3c5...b35

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Kjetil E skrev (2 timer siden):

Jeg kan godt tenke meg en tur til Tyrkia, men ikke til "Syden Tyrkia". Men derimot en tur til Istambul, en svært spesiell by med meget lang og stolt historie jeg drømmer om å få til å besøke en dag.

Istanbul:takke:

• Liker 1
Skrevet
tånegla skrev (6 minutter siden):

Istanbul:takke:

Konstantinopel 😉

• Liker 2
Skrevet

Folk tenker ikke. Det er bare meg, meg, meg hele veien. Sol og varme, sikkert lave priser osv. 

• Liker 3
Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Konstantinopel 😉

Ikke lenger😁

Forøvrig så må folk huske at om de har uttalt seg negativt om Erdogan eller staten Tyrkia, kan de risikere trøbbel på grensa når de vil inn.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...