Gå til innhold

Nøs mens jeg tisset - rift i urinrør? Tisser blod nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! I går mens jeg satt og tisset, nøs jeg kraftig. Kjente at trykket ble for stort, og kjentes som noe revna i urinrøret. Dette har skjedd før, vet at nysing og tissing samtidig er ubehagelig for meg. 

Etter det har det kommet litt blod hver gang jeg har tisset. Urinen min er litt rosa, rett og slett. Fortsatt nå i dag. 

Vil dette ordne seg selv på egenhånd? 

Anonymkode: 2038a...129

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hører med til historien at legekontoret her er lavt bemannet nå og det er kun ø-hjelp. 

Skal ta blodprøve (for noe helt annet)  i morgen. Tenkte at hvis jeg fortsett blør når jeg tisser, kan jeg ta med en urinprøve. Hvis det er noen vits, da. Jeg ser jo blodet. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huffda😦 Jeg ville dratt til legevakten om det skjedde meg.. 

Anonymkode: acc25...b1a

Det står en artikkel i en nettavis i dag om det voldsomme trykket som er på legevakten her i Oslo nå. Det var snakk om en ventetid på legevakten på minst 5 timer. FEM TIMER å sitte på legevakten og vente!? Da hadde jeg heller tatt det opp i morgen om jeg var ts, slik hun nevner, og spurt legen da om det er noe hun bør foreta seg. Det er jo ikke som om hun fossblør akkurat, det er bare litt rosa urin. 

Det er sikkert like stort trykk på legevakten mange andre steder også. Nå vet jeg ikke hvor ts bor, men det er bare i ytterste nødsfall at jeg hadde giddet å sitte på venterommet der og hekke i timesvis.

Endret av Million
  • Liker 2
AnonymBruker
Million skrev (3 minutter siden):

Det står en artikkel i en nettavis i dag om det voldsomme trykket som er på legevakten her i Oslo nå. Det var snakk om en ventetid på legevakten på minst 5 timer. FEM TIMER å sitte på legevakten og vente!? Da hadde jeg heller tatt det opp i morgen om jeg var ts, slik hun nevner, og spurt legen da om det er noe hun bør foreta seg. Det er jo ikke som om hun fossblør akkurat, det er bare litt rosa urin. 

Det er sikkert like stort trykk på legevakten mange andre steder også. Nå vet jeg ikke hvor ts bor, men det er bare i ytterste nødsfall at jeg hadde giddet å sitte på venterommet der og hekke i timesvis.

Her jeg bor bestiller man time til legevakten. Det går vel greit, men jeg ville vært veldig redd om jeg tisset blod etter jeg nøs.

Anonymkode: acc25...b1a

Annonse

AnonymBruker
Million skrev (46 minutter siden):

Nemlig! Jeg opplever det ikke som dramatisk. Jeg vet jo eksakt hvordan det skjedde, hvorfor det skjedde… jeg bare lurer på oM sår inni der gror av seg sjøl, for det er ukjent for meg 😃 

Nå har jeg forresten ringt legekontoret, og de ba meg ta med urinprøve i morgen så de kan se om det er mye blod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...