Gå til innhold

Betatt av feil fyr... det blir vel bare galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn på andre trinnet og blitt kjent med foreldrene. Jeg har fått meg ei venninne i ei som er mor til lekevenninnen til barnet, altså via skolen. Hun har fått ny kjæreste men hun har god kontakt med barnefaren (som da er faren til venninnen til barnet mitt). Venninnen min snakker ofte om at hun vil ha en trygg stemor til sine barn, siden barnefaren fortsatt er singel. Jeg har truffet han i noen anledninger nå, også ute. Jeg føler det ligger noe i luften mellom oss, har blitt mer og mer betatt av han. Hvor feil kan dette bli? Er dette en kjærlighet som jeg bare må glemme? Jeg tror nesten venninnen min ville vært glad på våre vegne pga da vet hun hvor hun har bonusmamma til barna sine, men blir vel rart samtidig? Jeg skal alltid føle en ekstra nyskjerrighet rundt det litt spesielle. 🙄

Anonymkode: bb9e6...61b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er en god match, så synes jeg ikke omstendighetene var  spesielle. Veninnen din bør du avklare med tidlig, og ungene skal vel ikke introduseres, før forholdet er oppe og går. 

Anonymkode: d26ae...a5f

Skrevet (endret)

Jeg synes du  bør styre unna !  At hun ønsker en trygg bonusmor for sitt barn er en sunn innstilling hun har,   og har delt med deg som venninnen hun ser deg som . Det betyr ikke at du skal knulle eksmannen hennes ! ( og at du allerede sier: en kjærlighet du bør glemme? ...dette er ingen kjærlighet, kun en fantasi) 

Han viser lite skjønn med å være såpass hyggelig med deg. Ikke gå i samme fella. Det er så mange skjær i farvannet du vil teste bølgene på her. 😅 

Særlig pga vennskapet du har med henne og  ikke minst ungene ❤

Personlig hadde jeg måttet avskåret deg som venn,om du hadde slike tanker rundt min eksmann.  Venninner med barn som er venner blir veldig familiære,  på linje med øvrig familie,  så et absolutt nei. 

Endret av Havspeil
  • Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette blir bare galt.

Anonymkode: 63ce8...a60

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer til å ødelegge for vennskapet deres og for barna. Du får vurdere om det er verdt det.

Anonymkode: 6ea32...4cd

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette kommer til å ødelegge for vennskapet deres og for barna. Du får vurdere om det er verdt det.

Er de siste ukene vi har blitt kjent. Aner ikke, men hun er lykkelig med sin nåværende mann. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis dere er en god match, så synes jeg ikke omstendighetene var  spesielle. Veninnen din bør du avklare med tidlig, og ungene skal vel ikke introduseres, før forholdet er oppe og går. 

Ser heller ikke det store problemet, hun er ikke ei gamnel venninne, men ei som jeg har funnet tonen med via barna. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble glad på barnefar sine vegne da jeg hørte han hadde fått seg kjæreste (jeg er singel), når jeg hørte det er ei jeg kjenner ble jeg kvalm og orker ikke møte henne eller de sammen. Jeg lager ikke noe trøbbel og respekterer dem, men orker bare ikke forholde meg til det. Så man aner ikke hvordan det kan slå ut. Er jo positivt for din del at hun er lykkelig med en annen, men er et lite sjansespill. 

Anonymkode: 725ae...cf8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ble glad på barnefar sine vegne da jeg hørte han hadde fått seg kjæreste (jeg er singel), når jeg hørte det er ei jeg kjenner ble jeg kvalm og orker ikke møte henne eller de sammen. Jeg lager ikke noe trøbbel og respekterer dem, men orker bare ikke forholde meg til det. Så man aner ikke hvordan det kan slå ut. Er jo positivt for din del at hun er lykkelig med en annen, men er et lite sjansespill. 

Anonymkode: 725ae...cf8

Skjønner hva du mener. Gikk ut fra et forhold for ett år siden med en som fant seg ei kollega. Hun var også min kollega i en kort periode. Kjente en klein stemning rundt henne etter det. Men det viktigste for meg er at hun er en god og trygg bonusmor for mine to barn. Ts:) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 11.27):

Jeg tror egentlig han kan ha hatt samme tanker om meg. Er det lett at det kan oppstå noe om vi ses ved henting og bringing av ungene tro..?☺  Nei hun jeg har blitt kjent med bryr seg null og nada om eksen sin. Det var hun som forlot han også. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror egentlig han kan ha hatt samme tanker om meg. Er det lett at det kan oppstå noe om vi ses ved henting og bringing av ungene tro..?☺  Nei hun jeg har blitt kjent med bryr seg null og nada om eksen sin. Det var hun som forlot han også. 

Det betyr ikke at hun ønsker å være venninne med nydama til eksen! Og man kan fremdeles føle på såre følelser selv om man er over eksen, og selv om man selv var den som forlot. 

Eneste måten du engang bør vurdere noe som helst, er å først lufte det for venninnen din feks ved å nevne at du traff han på byen og forsiktig se an reaksjonene og spørsmplene hennes. Hvis hun virker det MINSTE brydd, så legger du det død, ellers nevner du kanskje for henne at du synes han er sjarmerende. Du kan absolutt ikke gå videre med han bak hennes rygg synes jeg! Jeg hadde ikke kunnet kysset ham engang uten å først avklare med henne uten å få dårlig samvittighet.

Anonymkode: 4e373...18f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det betyr ikke at hun ønsker å være venninne med nydama til eksen! Og man kan fremdeles føle på såre følelser selv om man er over eksen, og selv om man selv var den som forlot. 

Eneste måten du engang bør vurdere noe som helst, er å først lufte det for venninnen din feks ved å nevne at du traff han på byen og forsiktig se an reaksjonene og spørsmplene hennes. Hvis hun virker det MINSTE brydd, så legger du det død, ellers nevner du kanskje for henne at du synes han er sjarmerende. Du kan absolutt ikke gå videre med han bak hennes rygg synes jeg! Jeg hadde ikke kunnet kysset ham engang uten å først avklare med henne uten å få dårlig samvittighet.

Nei ikke misforstå. Jeg har jo igrunnen kjent disse to foreldrene til barnet like lenge, ikke mer enn ett år ca. Så hun her har jeg egentlig bare kommet godt overrens og vi møtes pga barna leker så bra, har vært litt mer naturlig siden vi begge er mammaer. Men barnet er jo 50/50 hos mor og far. Så du syntes jeg bør holde mamma-ukene og få barna til å møtes kun da? 

Det jeg mener er at hun sikkert ikke vil syntes dette er rart siden jeg ikke sr vært ei "venninne" lenge. Men ville helt klart avklart dette og forhørt meg der først.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 11.05):

Jeg skal levere barnet hos han litt i sommer ettersom at de leker endel, er vel aldri feil å flørte litt, smile, prate.;)  Så lenge begge er single. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må være troll med alle disse trådene dine om menn. Hvis ikke du er troll, vil jeg gjerne tilby meg mine ører hvis du behøver noen å prate med, for da virker det som om du er fryktelig redd for å være alene...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 23.39):

Skjønner hva du mener. Gikk ut fra et forhold for ett år siden med en som fant seg ei kollega. Hun var også min kollega i en kort periode. Kjente en klein stemning rundt henne etter det. Men det viktigste for meg er at hun er en god og trygg bonusmor for mine to barn. Ts:) 

Atte hva? Det ble slutt mellom deg og barnefar for bare ett år siden, og barna har allerede fått ny bonusmor??? 

Anonymkode: db29f...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...