AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Bruker vanligvis kondom, men de to siste gangene har vi droppet det og han kommer på ryggen min. Begge gangene har jeg våknet med kløende utslett på ryggen. Noen andre som har opplevd å reagere allergisk på sperm? Gruer meg til hvordan det blir å få spermen inni meg om jeg reagerer på den. Anonymkode: 4ad2a...cd0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Må du få sperm inni deg da? Høres uansett rart ut å reagere på det. Anonymkode: 83813...383
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Er fult mulig å være allergisk. Jeg ville tatt en tur til legen før dere velger å ikke bruke kondom lengre. Om du virkelig er allergisk, er det ikke å anbefale å droppe kondom. https://www.healthline.com/health/healthy-sex/semen-allergy#diagnosis Anonymkode: d0c13...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Ja, det er mulig å være allergisk mot sperm. Det som også er mulig, er å være allergisk mot mot via andres kroppsvæsker. Vet ikke om du har noen matallergier, men su du hadde hatt en sitrusallergi, så kunne du reagert på partners sperm etter at han har drukket appelsinjuice. Anonymkode: 0d8b7...cba
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det er mulig å være allergisk mot sperm. Det som også er mulig, er å være allergisk mot mot via andres kroppsvæsker. Vet ikke om du har noen matallergier, men su du hadde hatt en sitrusallergi, så kunne du reagert på partners sperm etter at han har drukket appelsinjuice. Anonymkode: 0d8b7...cba Har mye matallergier, så dette du skriver var interessant! AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er fult mulig å være allergisk. Jeg ville tatt en tur til legen før dere velger å ikke bruke kondom lengre. Om du virkelig er allergisk, er det ikke å anbefale å droppe kondom. https://www.healthline.com/health/healthy-sex/semen-allergy#diagnosis Anonymkode: d0c13...6d2 Takk for svar. Anonymkode: 4ad2a...cd0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Jeg var allergisk mot en eks sin sperm. At du reagerer på hans sperm er ikke synonymt med at du reagerer på «alle» menns sperm. Her ble det oppdaget når kondomen sprakk. Svidde og var helt sykt ubehagelig i halvannet døgn. Føltes ut som brannsår innvendig 😅 Anonymkode: 0db29...791
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg var allergisk mot en eks sin sperm. At du reagerer på hans sperm er ikke synonymt med at du reagerer på «alle» menns sperm. Her ble det oppdaget når kondomen sprakk. Svidde og var helt sykt ubehagelig i halvannet døgn. Føltes ut som brannsår innvendig 😅 Anonymkode: 0db29...791 Hva måtte dere gjøre? Fortsette å bruke kondom eller var det da han ble eks? 😅😊 Det er gjerne relevant informasjon at vi har vært sammen i 16 år 😅 Men etter oppstart på medisiner for to år siden, har jeg blitt utrolig allergisk mot veldig mye, spesielt ting som er i kontakt med huden min. Vi har også brukt kondom de siste to årene, så aner jo ikke om jeg faktisk også reagerer på spermen hans. Nå skal jeg steriliseres og det blir deilig å slippe styret med kondom. Ganske kjedelig om det da viser seg at jeg faktisk reagere på spermen. Ts. Anonymkode: 4ad2a...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå