AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #1 Skrevet 23. juni 2022 Har de siste tre ukene tatt 3x dosen av wellbutrin som jeg har gjort tidligere, dog har jeg ikke brukt medikamentet på 0,5 år da legen min ville at jeg skulle slutte. Dette var litt impulsivt og jeg tenkte ikke så mye over konsekvensene, men nå har jeg blitt litt urolig og bestemt meg for å slutte med det. Burde jeg fortelle fastlegen min om det? Kan vel kanskje virke negativt inn på muligheten min til å få medisiner i fremtiden? Samt at jeg kan ikke se noen andre virkninger enn "kramper", hva nå enn det må innebære (epileptisk andall?), samt at det virker ikke som det er noe å gjøre med det nå.. Anonymkode: e48c1...5f9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Informer fastlegen din. Anonymkode: e558d...301
Safiye Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Safiye
Anbefalte innlegg