AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Er litt oppgitt av meg selv. Har ikke fast jobb. Gikk på en smell i fjor sommer og fikk ikke fortsette vikariatet. Ønsker meg ut av et samboerskap som ikke er bra for meg. Nå leter eg desperat etter jobb. Problemet mitt er alder. Livredd for å gå på en økonomisk smell hvis jeg forlater min samboer før jeg har fått en ny jobb... Kan noen spå meg? Anonymkode: 049ba...cb3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Hva skal man spå om? Det virker som om det du egentlig er ute etter er råd og kanskje støtte, ikke noen som sitter og leker trollkvinne og later som om de kan se fremtiden. Anbefaler heller å skrive om situasjonen din på et av de andre forumene her inne for å få råd av andre. Anonymkode: e9adc...fee 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Enden i tunnelen: Anonymkode: e9adc...fee 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Jeg kan dessverre ikke spå deg, men jeg kan si jeg har vært i nesten samme situasjon som deg. Mistet jobben og var i et elendig samboerskap som jeg måtte ut av. Jeg søkte og søkte på jobber. Gikk fra sted til sted å leverte søknader. Fikk til slutt napp på en dårlig betalt deltidsstilling som jeg grep med begge hendene. Ordnet meg leilighet (leide) og gikk fra samboer. Har barn i tillegg. Økonomien gikk ikke opp, fikk sosial stønad av nav noen måneder. (man må gjøre det man må gjøre) og det var innmari tøft. Men det var den beste avgjørelsen jeg noensinne har tatt. Nå har det gått 4 år, jeg har fast 100% stilling, helt grei økonomi og vi klarer oss fint på egenhånd. Man lever bare én gang (eller kanskje noen mener flere ganger 💁♀️) men det er ikke verdt å bli værende i et forhold pga økonomi om man ikke har det bra. Min erfaring er at dette løser seg så lenge man legger inn en innsats og ikke gir opp. ❤️ Fortsett å søk jobber, til slutt får du napp, få hjelp av nav til overgangen, og ikke gi opp selvom det føles tungt. Anonymkode: eed10...d51 1
Conal Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Gud er den eneste Lys. Gud er Lys. Gud er den Gode. Gud er Kjærlighet. Gud er den aller Største. Han alene er prisverdig og Gud er EN uten en annen, det er ingen gud en Gud. Be og søk hjelp fra den Største Hjelperen og Beskytter og Redder. Jeg måte som en dame for ca 5 timer siden. Hun var Gud-bevisst og Gud-realisert. Fuck meg, hun var nydelig. Bare Sannhet kom fra hund munn. Anyway... Bryr meg ikke om materialistiske greier. Søk Gud eller fortsett og lide og gråte.. Eller fortsett og være en... Djevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå