AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Tenk dere , å være ett forsøksdyr. Ingen tar hensyn til deg . De stikker deg om igjen å om igjen . Kanskje du blir operert på uten bedøvelse. Dag ut å dag inn . Kroppen din er bare til for å bli brukt , å torturert . Hva tenker dere? Klarer dere å forstå hvordan vi kan behandle andre skapninger så dårlig. Jeg var hos tannlegen . Jeg var redd , jeg ble beroliget , fikk salve før sprøyten ble satt. Når jeg kom hjem var jeg veldig sliten å medtatt . Etter den timen hos tannlegen . Jeg tenker på hvor heldig jeg er som kan reise hjem til den trygge hulen min. Å hvor groteske vi er mot forsøksdyr . Industri dyr . Å alle synes det er helt ok. Mennesker er grusomme skapninger. Å hjertet mitt blør for all ondskap dyrene utsettes for hvert eneste sekund. Anonymkode: 53f0f...0c1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenk dere , å være ett forsøksdyr. Ingen tar hensyn til deg . De stikker deg om igjen å om igjen . Kanskje du blir operert på uten bedøvelse. Dag ut å dag inn . Kroppen din er bare til for å bli brukt , å torturert . Hva tenker dere? Klarer dere å forstå hvordan vi kan behandle andre skapninger så dårlig. Jeg var hos tannlegen . Jeg var redd , jeg ble beroliget , fikk salve før sprøyten ble satt. Når jeg kom hjem var jeg veldig sliten å medtatt . Etter den timen hos tannlegen . Jeg tenker på hvor heldig jeg er som kan reise hjem til den trygge hulen min. Å hvor groteske vi er mot forsøksdyr . Industri dyr . Å alle synes det er helt ok. Mennesker er grusomme skapninger. Å hjertet mitt blør for all ondskap dyrene utsettes for hvert eneste sekund. Anonymkode: 53f0f...0c1 Nei. Flere og flere forbrukere krever at produktene deres er cruelty-free, og vil du gjøre noe med det får du gjøre litt undersøkelser før du kjøper noe slik at du ikke bidrar til dyremishandling. For eksempel, kjøper jeg aldri Sunsilk igjen og googler alt jeg kjøper før jeg kjøper det. https://www.crueltyfreekitty.com/brands/sunsilk/ Anonymkode: edf3c...0b3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 Last ned appen «dyrevennlig». Så kan du finne alternativer til mye, som ikke har blitt testet på dyr. Anonymkode: d6677...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå