Gå til innhold

Ønsker mindre brystimplantater....

Anbefalte innlegg

Gjest CathrineL
Skrevet

Jeg satt inn brystimplantater for 10 år tilbake, 700 i hver pupp. Jeg har tenkt mye på de siste årene at jeg ønsker å ta de ut og kanskje bare ha 200 i hver, eventuelt mindre.. Men jeg er så redd for hvordan resultatet skal bli, og at nipplene blir hengende for langt ned og at det blir mye løs hud og rar form.. 

Noen som har vært i gjennom dette og vil dele erfaringer med meg? :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer, men jeg ønsker meg også mindre implantater, eventuelt ingen i det hele tatt og bare et brystløft. Jeg har 340 ml i hver og er faen så lei. Bruker 65 E, så ikke gigantisk, men jeg savner de små puppene jeg hadde. Syns små pupper passer bedre til min kropp enn de jeg har nå. 65C hadde vært topp. 700 i hver høres tungt ut. Hvilken str bruker du? 

Anonymkode: 2d9d2...df8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er vel å ta ut implantatene og gå uten i ca ett års tid så huden får trukket seg sammen og deretter sette inn mindre implantater.

Sophie Elise gjorde vel det for noen år siden.

Anonymkode: b7fc2...16a

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det beste er vel å ta ut implantatene og gå uten i ca ett års tid så huden får trukket seg sammen og deretter sette inn mindre implantater.

Strukket seg sammen som en rosin😅 Hehe, kommer litt an på alderen, men etter fylte 35 så er det slett ikke sikkert de blir særlig faste igjen etter stort volum over tid. Her kommer man nok ikke utenom brystløft.

Anonymkode: 76f09...5b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at du også da må ha brystløft. Jeg satte inn implantater og hadde skikkelige hengepupper, og de flytta brystvortene mine lenger opp. Ikke noe problem 😊

Anonymkode: 34807...236

• Liker 1
Gjest CathrineL
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ingen erfaringer, men jeg ønsker meg også mindre implantater, eventuelt ingen i det hele tatt og bare et brystløft. Jeg har 340 ml i hver og er faen så lei. Bruker 65 E, så ikke gigantisk, men jeg savner de små puppene jeg hadde. Syns små pupper passer bedre til min kropp enn de jeg har nå. 65C hadde vært topp. 700 i hver høres tungt ut. Hvilken str bruker du? 

Ikke sant 😕 samme er jeg! Synes det er penere med små pupper faktisk, he he. Jeg har D cup, 700 er ganske tungt ja, men det ser ikke så veldig ekstremt ut på meg egentlig, da jeg var helt flat fra før :P 

Gjest CathrineL
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jeg tenkte på det faktisk, men det koster visst like mye å ta de ut som å sette inn, så da blir det veldig dyrt for meg å først bruke penger på å ta de ut så sette inn mindre senere :( 

Gjest CathrineL
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Strukket seg sammen som en rosin😅 Hehe, kommer litt an på alderen, men etter fylte 35 så er det slett ikke sikkert de blir særlig faste igjen etter stort volum over tid. Her kommer man nok ikke utenom brystløft.

Anonymkode: 76f09...5b9

Ser ut som at brystløft blir best ja 😐😝

Gjest CathrineL
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ser for meg at du også da må ha brystløft. Jeg satte inn implantater og hadde skikkelige hengepupper, og de flytta brystvortene mine lenger opp. Ikke noe problem 😊

Jaha 😃 ble det pent da, og ble du fornøyd ? Gikk du en stund etter at du tok ut implantatene før du flyttet brystvortene lenger opp ? :)

AnonymBruker
Skrevet
CathrineL skrev (3 minutter siden):

Jaha 😃 ble det pent da, og ble du fornøyd ? Gikk du en stund etter at du tok ut implantatene før du flyttet brystvortene lenger opp ? :)

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig 😄 Men jeg hadde hengepupper, og så satte jeg inn implantater. For å få best resultat tok de også brystløft, og da fjernet de noe hud og flyttet brystvortene mine slik at de havnet på en mer naturlig plass. 

Altså tenker jeg, at om du er redd for at puppene dine skal få heng og at brystvortene blir rart plassert osv., så er ikke det noe problem. Fordi de kan ta ut de gamle, sette inn nye og ta bort løsere hud og endre på plasseringen av brystvortene dine slik at det blir et bra resultat. De flytter dem bare opp så de ikke blir hengende for langt ned, osv. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hatt implantater i 15 år og alt hang. Så jeg tok brystløft og byttet implantater og det ble kjempefint!

Anonymkode: e3806...1fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
CathrineL skrev (1 time siden):

Ja jeg tenkte på det faktisk, men det koster visst like mye å ta de ut som å sette inn, så da blir det veldig dyrt for meg å først bruke penger på å ta de ut så sette inn mindre senere :( 

Det kan være, men du slipper alle arrene man får ved brystløft. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 400 Ml i hver og fjernet fordi jeg mistenkte breast implant illness. Fjernet for tre måneder siden. Jeg er faktisk mye bedre etter jeg tok ut implantatene 😊 hadde mange symptomer som er borte eller blitt mindre. Men tilbake til det du spurte om; jeg hadde ikke bryster når jeg operere inn, og de er veldig fine og har trukket seg godt tilbake allerede. Jeg trenger ikke brystløft heller. Og jeg føler meg SÅ mye finere med de små søte puppene mine. 

Anonymkode: 57b4a...2a6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde 400 Ml i hver og fjernet fordi jeg mistenkte breast implant illness. Fjernet for tre måneder siden. Jeg er faktisk mye bedre etter jeg tok ut implantatene 😊 hadde mange symptomer som er borte eller blitt mindre. Men tilbake til det du spurte om; jeg hadde ikke bryster når jeg operere inn, og de er veldig fine og har trukket seg godt tilbake allerede. Jeg trenger ikke brystløft heller. Og jeg føler meg SÅ mye finere med de små søte puppene mine. 

Jeg mistenker også breast implant illness. Sliter med kraftig utmattelse, svimmelhet, hjernetåke, glemsomhet, muskelsmerter osv. men litt vanskelig å si om det er det siden jeg har en medfødt kronisk sykdom fra før som også gir sånne symptomer. Men det kan jo hende det er begge deler og blir bedre om jeg tar de ut. Godt å høre at du er blitt bedre.

Så bra du ikke trengte brystløft. Hvor gammel er du og hvor lenge hadde du hatt dem? Jeg er 43 og er redd de ikke vil trekke seg like godt tilbake som på en 30-åring. Jeg er slank og normalvektig, men føler nesten at jeg ser lubben ut på overkroppen med de jævla puppene selv om de «bare» er 65 E. Bruker nesten bare sportsbher for at faenskapen skal se mindre ut. Jeg angrer så jævlig på at jeg tok silikon for 19 år siden. Snakk om å være ung og dum. Små pupper er jo så mye penere. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30, så ja kanskje litt fordel der mtp alderen. Siden du har hatt silikonet så lenge så må det jo uansett ut eller byttes. Jeg ville ikke putte inn nye i min kropp og er veldig glad for valget mitt.  Jeg er også slank/normalvektig og ser mye slankere ut nå. Følte meg også lubben med implantater. Jeg ser også mye friskere ut, har fått så mye kommentarer på akkurat det der. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
CathrineL skrev (1 time siden):

Ikke sant 😕 samme er jeg! Synes det er penere med små pupper faktisk, he he. Jeg har D cup, 700 er ganske tungt ja, men det ser ikke så veldig ekstremt ut på meg egentlig, da jeg var helt flat fra før :P 

Helt enig, syns små pupper er mye penere jeg og. Var nesten flat jeg og da jeg tok silikon (brukte 65 B) og det var jo helt perfekt str, egentlig selv om jeg hatet å ha små pupper da. Angrer så jævlig på at jeg kastet bort 25.000 på den operasjonen! Har angret i mange år nå, så må få ut fingern snart. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok første gang silikon da jeg var 20 år. Veldig fornøyd med resultatet, men ti år senere bestemte jeg meg for å prøve meg uten implantater. Tok ikke noe brystløft. Brystene mistet selvfølgelig litt volum og jeg fikk en liten fold under hver nippel som ikke forsvant. Tre år etter å ha gått uten opererte jeg inn igjen og er veldig fornøyd. Har ikke hatt behov for løft. 

34 år.

Anonymkode: e388c...890

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hun som skrev over. Hvis du ønsker bilde av hvordan jeg så ut etter å ha fjernet implantatene så kan jeg sende deg det privat her.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 30, så ja kanskje litt fordel der mtp alderen. Siden du har hatt silikonet så lenge så må det jo uansett ut eller byttes. Jeg ville ikke putte inn nye i min kropp og er veldig glad for valget mitt.  Jeg er også slank/normalvektig og ser mye slankere ut nå. Følte meg også lubben med implantater. Jeg ser også mye friskere ut, har fått så mye kommentarer på akkurat det der. 

De sa på klinikken at de hadde livstidsgaranti og ikke trengte å byttes ut, men jeg har mine tvil på akkurat det. Må få spart opp penger og fjernet dem snart. Vet ikke helt hva jeg skal si til samboeren da, han vet ikke at det er silikon en gang 🙈 Har ikke sagt noe siden jeg syns det er så flaut. Men det går nok bra. Du har nok en fordel med alderen, ja :)  Å, så bra, håper jeg og vil se friskere ut om/når jeg får tatt dem ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De sa på klinikken at de hadde livstidsgaranti og ikke trengte å byttes ut, men jeg har mine tvil på akkurat det. Må få spart opp penger og fjernet dem snart. Vet ikke helt hva jeg skal si til samboeren da, han vet ikke at det er silikon en gang 🙈 Har ikke sagt noe siden jeg syns det er så flaut. Men det går nok bra. Du har nok en fordel med alderen, ja :)  Å, så bra, håper jeg og vil se friskere ut om/når jeg får tatt dem ut. 

Det sa min også. De eldste implantatene min kirurg har byttet ut er 30 år gamle. Som kirurgen min sa, det er ingen grunn til å bytte ut implantater med mindre du har problemer med dem eller vil endre størrelse.

Har ei venninne som har hatt sine i 15 år nåC ingen problemer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...