Gå til innhold

Ønsker å bli gravid men har store plager....

Anbefalte innlegg

Gjest CathrineL
Skrevet

Jeg og mannen min ønsker å starte vår egen familie, men jeg har slitt med urinveisinfeksjon ganske mye hele livet, og det er akkurat som at den følelsen er der bittelitt hele tiden. Sex er av å til ubehagelig da det "brenner" litt og det kjennes ut som at jeg må tisse. Når magen min er oppblåst så kjenner jeg det enda bedre og det er veldig ubehagelig, regner med at det er noe galt med blæra mi.. Gynekologen min sa her om dagen at jeg burde dra til urolog for å få sjekket det, og jeg er satt på venteliste men ikke før i oktober.. 

Jeg lurte på om det er noen flere som sliter med dette og har samme type plager, og eventuelt har noen tips til meg eller erfaringer? 😕 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det pga smertefull sex at det blir vanskelig? 

Utrolig uromantisk forslag, men det er noen som gjør en hjemme-insemimering og bruker en sprøyte man får kjøpt på appteket...

Anonymkode: d09e5...294

Gjest CathrineL
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det pga smertefull sex at det blir vanskelig? 

Utrolig uromantisk forslag, men det er noen som gjør en hjemme-insemimering og bruker en sprøyte man får kjøpt på appteket...

Anonymkode: d09e5...294

Tusen takk for svar og forslag:) 

Nei det er ikke helt derfor men jeg er redd for å bli gravid og at magen presser på blæra mi og at det vil være enda vondere når jeg har den store magen 😕 jeg forklarte meg kanskje litt dårlig i innlegget mitt, he he 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...