AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hun har et ekstremt søvnbehov. Rett etter jobb går rett på sengen, i helgen sover, i ferien sover, det er altså snakk om en person som sover 13 timer og våkner 1 time og går tilbake og sover uten noe problem. Hennes søvn mønster er også rask dyp søvn. Jeg er klar over at hun har mangl på vitamin B. Noen som er, har vært eller kjenner noen som er i lignende situasjon? Finnes det noe behandling? Anonymkode: f5103...d38
Marvelous Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Jeg er sånn, har alltid vært sånn. Noen trenger bare mer søvn enn andre.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Vaksinert veganer? Anonymkode: 882f3...af2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Jeg kan ligne litt. Jeg kan sitte med jobb og drømme om å få sove. Jeg elsker å sove. Jeg har nettopp hatt blodmangel og er sykelig la på jern. Komboen av å like å sove og mangel på jern er fasiten hos meg😅 Anonymkode: 0f3a6...8f4
snillOnkel Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Det hørtes ikke normalt ut. Sover hun dårlig om natta? Snorker? Pustestopp? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Sjekke først og fremst over vitaminer hun eventuelt kan mangle (annet enn kun b, ent spørre om hun er deprimert?) , så begynne å trene litt (skaper energi) og ha rutiner som går ut på å forlate huset så det å gå å legge seg ikke er ett alternativ. Anonymkode: 8a24f...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå