AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg er en sånn som sjeldent får følelser eller blir forelsket lenger. Er 34 år. Men nå har jeg havnet der at det er to menn jeg har snakket med mye siste månedene og nå føler jeg meg som en ussel person. Mann nr 1 er en jeg har møtt på nett. Vi har enda ikke truffet hverandre da han bor langt unna. Men snapper og skriver hver dag. Han har sagt han har følelser for meg og jeg har jo følelser for han. Noe som, ja, er litt rart når vi ikke har møttes enda. Mann nr 2 er en mann her i byen. Vi har flørtet en del og møttes mye og hadde sex forrige helg. Har følelser, men litt usikkert hvor han står. Skal møtes igjen neste uke å dra på kino. Er jeg en forferdelig person? Burde jeg være ærlig å fortelle dem at jeg snakker med noen andre også? Føler jo at jeg burde fortelle dem det. Samtidig er det jo ikke sånn at jeg vet om de snakker med andre heller. Hvor ærlig skal man være når det er så nytt? Anonymkode: 37880...9f6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Har vært på andre siden der jeg brått har blitt ghostet og sett at daten har lagt ut bilde med sin nye kjæreste - uken etter de ghostet meg. Ergo har de holdt på med dobbeldating og det er ekkelt syns jeg, hadde ikke ligget og datet med noen om jeg visste. Så man blir jo frarøvet muligheten til å ta et valg på dette. Er helt for å prate med fler i begynnelsen og date også, men etter sex tenker jeg nei, da bør man vite hvem man skal fokusere på. Anonymkode: c0b0c...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #3 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært på andre siden der jeg brått har blitt ghostet og sett at daten har lagt ut bilde med sin nye kjæreste - uken etter de ghostet meg. Ergo har de holdt på med dobbeldating og det er ekkelt syns jeg, hadde ikke ligget og datet med noen om jeg visste. Så man blir jo frarøvet muligheten til å ta et valg på dette. Er helt for å prate med fler i begynnelsen og date også, men etter sex tenker jeg nei, da bør man vite hvem man skal fokusere på. Anonymkode: c0b0c...0fa Folk tar alt for lettvindt på sex Anonymkode: 74b23...d0c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Nei, tenker det er innafor. Du er singel og kan gjøre som du vil. Men du bør ikke dra det for langt for da sitter du plutselig uten noen. Men, han du ikke har møtt, det kan godt være følelsene endrer seg om dere møtes. Snakker av erfaring. Så prøv å finne ut av det, slik at du ikke holder en på gress altfor lenge. Anonymkode: b6b1b...aba 2
Tomas77 Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Tenker at så lenge dere alle fortsatt regner dere som single er det innafor. 1
Diskusjon69 Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Ikke innafor i det hele tatt og spesielt ikke når du har begynt å ha sex med en av dem. Her bør du i det minste informere mann 1 om hva som har skjedd, så blir det opp til han hva han velger og er det en mann med litt selvrespekt, går han videre. Mann 2 er ikke like viktig, men om jeg var han ville jeg vist at du er en av disse som lett kan flørte med flere på en gang og da ville ikke jeg lengre vært interessert i noe med deg. De som mener noe annet, som det er mange av i 2022, eier ikke moral eller selvkontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Æsj, hadde reagert svært negativt om jeg fant ut at den jeg er interessert i kjører dobbeltløp. At vedkommende ligger med andre i samme tidsrom som hem påstår å ha utviklet følelser for meg. Du burde være ærlig, det er verre om dette kommer frem senere. Anonymkode: 58067...58e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 Så ja, litt forferdelig person i mine og mange andres øyne, men samtidig er det en del som driver på slik i dag så er ikke garantert at gutta du holder på med bryr seg. Kanskje de holder på med flere damer selv? Anonymkode: 58067...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå