Gå til innhold

holde graviditet skjult for familie, hvor lenge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært sammen med kjæresten i x antall år og vi skal flytte sammen i løpet av høsten. Tidspunktet er dårlig med tanke på at jeg er student og kjæresten nylig er begynt i ny jobb. Er rett og slett redd for at familien skal se på dette som et "problem" snarere enn en velsignelse. Vi vurderer å holde dette hemmelig til det ikke er mulig å skjule det slik at det ikke blir noen sure kommentarer som ødelegger vår lykke, har noen tips for å få til å skjule dette lengst mulig? 

Anonymkode: 85f26...47e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flytt til øst-kongo

Anonymkode: 577a4...b26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Flytt til øst-kongo

Godt råd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte treffer du dem?

Anonymkode: b99be...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor ofte treffer du dem?

Alt mellom en gang i uka, til annenhver uke. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ventet til uke 12. De fleste vet at man ikke kan ta abort etter uke 12 (med mindre det er spesielle tilfeller). Da bør det være innlysende at dere har valgt å beholde og at barnet er ønsket. Dere trenger ikke å gjøre en stor greie ut av det. Kanskje dere bare kan fortelle i et passende besøk "vi har en nyhet, vi venter baby i x måned". Smil og virke glad. Blir noen sure, så overse de. Blander noen seg, så be de passe sine egne saker og liv. Det er deres liv og deres valg. 

Anonymkode: f796e...dc6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Store gensere/tskjorter, tights med litt løse kjoler over og sørge for å alltid ha noe foran magen når du setter deg ned(feks veske) Er selv i 31 uke og for mange ser det bare ut som jeg har lagt på meg litt. Hiver jeg på meg en stor collegegenser og en litt løs jeans er det vanskelig å se. 

håper du holder formen og slipper unna de mest avslørende plagene.

Anonymkode: 9b8a2...e37

• Liker 4
AnonymBruker