Anonym-bruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Skal på badeferie, skulle vært flinkere og prøvd å gått ned i vekt før, men slik ble det ikke. Nå er det 2 uker igjen, og jeg tenker prøve gjøre en skikkelig innsats nå. Veier 82 kg er 174 cm høy. Lever ganske usunt, har lest om man kutter ut sukker og hvitt mel, spiser mer grønnsaker osv, så vil man se resultater fort. Også pga man vil miste vannvekt. Har sett på Nutrilett produkter. Går det ann å bytte ut f eks 1 eller 2 måltider om dagen med det? Noen som gar prøvd? Og ja, jeg vet det ikke er varig med en slankekur.
NiceOrNothing Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Anonym-bruker skrev (10 minutter siden): Skal på badeferie, skulle vært flinkere og prøvd å gått ned i vekt før, men slik ble det ikke. Nå er det 2 uker igjen, og jeg tenker prøve gjøre en skikkelig innsats nå. Veier 82 kg er 174 cm høy. Lever ganske usunt, har lest om man kutter ut sukker og hvitt mel, spiser mer grønnsaker osv, så vil man se resultater fort. Også pga man vil miste vannvekt. Har sett på Nutrilett produkter. Går det ann å bytte ut f eks 1 eller 2 måltider om dagen med det? Noen som gar prøvd? Og ja, jeg vet det ikke er varig med en slankekur. Kutt ut alt usunt , og særlig flytende kalorier . Beveg deg mer, drikk masse vann. Da vil du garantert få resultater , om ikke akkurat på 2 uker , så hvertfall fremover i tid . Ikke sult deg , for da legger du bare fortere på deg igjen .
Anonym-bruker Skrevet 22. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2022 NiceOrNothing skrev (36 minutter siden): Kutt ut alt usunt , og særlig flytende kalorier . Beveg deg mer, drikk masse vann. Da vil du garantert få resultater , om ikke akkurat på 2 uker , så hvertfall fremover i tid . Ikke sult deg , for da legger du bare fortere på deg igjen . Nå ville jeg gjerne ha resultater ganske fort
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #4 Skrevet 23. juni 2022 Anonym-bruker skrev (5 timer siden): Nå ville jeg gjerne ha resultater ganske fort Ligg på 1200kcal om dagen. Det er minimum av hva som anbefales av inntak. Se melk.no for informasjon om hva du bør spise. Anonymkode: 0c5af...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Anonym-bruker skrev (5 timer siden): Nå ville jeg gjerne ha resultater ganske fort Det får du ikke. Du la ikke på deg over natta, og vil ikke smelte av deg kiloene over natta heller. Du har også et veldig usunt forhold til dette, og veldig feil motivasjon. Begynn å leve sunnere for å få et bedre liv. Ikke for å se bra nok ut for andre. Det er det ingen som har plikt til, og det er det ingen som skulle streve etter heller. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ligg på 1200kcal om dagen. Det er minimum av hva som anbefales av inntak. Se melk.no for informasjon om hva du bør spise. Anonymkode: 0c5af...ee8 For et idiotisk råd. Slutt med disse kaloriene, og telling. Det der er en oppskrift på sulting og overspising om hverandre. Anonymkode: ad8f0...dbe
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Jeg gikk ned 5 kg på 3 uker med Kun Nutrilett. Men utelot da alt av måltider ellers. Tror det var 5 shakes om dagen. Anonymkode: 2b714...03d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 Google "raskt ned i vekt på to uker", så får du masse tips. Anonymkode: 13f5e...d5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå