Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen jenter/ damer  som ikke barberer seg, på musa??🙈

hva liker mannfolka da ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg ikke. Mannen liker hår og jeg blir utrolig kåt når han stryker fingrene gjennom håret.

Anonymkode: c7d36...dee

• Liker 1
Skrevet

Daiter en som liker hår ,, men har stortsett barbert meg siden eg var  16år

AnonymBruker
Skrevet
Ravo74 skrev (21 minutter siden):

Er det noen jenter/ damer  som ikke barberer seg, på musa??🙈

hva liker mannfolka da ?

Trimmer, men tar aldri alt. Hater å være «glattbarbert».

Anonymkode: 1957b...c46

Skrevet

Barberer meg ikke. Det er etter ønske fra samboer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søren

Anonymkode: 01956...463

AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert takk. 

Anonymkode: bbb7a...692

AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert så klart. Du ønsker da å se. Nakenbading, nakenstranden, nydusjet ut av badet, liggende i sengen naken, alltid vakrest når vi får se noe mer enn en hårdott. 

Anonymkode: 4d60e...d7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Glattbarbert så klart. Du ønsker da å se. Nakenbading, nakenstranden, nydusjet ut av badet, liggende i sengen naken, alltid vakrest når vi får se noe mer enn en hårdott. 

Anonymkode: 4d60e...d7d

Nei.

Anonymkode: c0e14...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen damer barberer alt, noen litt, og noen ingenting.

Noen menn liker mye hår, noen litt, og noen ingenting.

Sånne spørsmål "finnes det noen som..." er så meningsløse. Ja det finnes. Uansett hva du spør om, så finnes det.

Anonymkode: cd731...11a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke modereringen på dette forumet. Mange tråder med helt ok tittel stenges, men totalt intetsigende titler som dette får stå.

Anonymkode: 545f9...195

Skrevet

Nei, barberer ikke. Gjorde det før for å tilfredsstille noen menn men fikk masse plager. Aldri igjen

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...