AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg drømte i natt at jeg ryddet og vasket rommet mitt, ommøblerte, brettet klær og sorterte. Holdt på lenge, og ble skikkelig fornøyd med resultatet. Barna mine kom inn og prøvde hele tiden flytte på tv' en, og de flyttet den, og jeg flyttet den tilbake. Om den sto feil ble det ikke riktig "balanse" i rommet. Noen som kan tyde hva dette betyr? Anonymkode: a8910...7f7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Synes det er litt artig med drømmetyding, så jeg prøver meg. Det kan være så enkelt som at du at du i virkeligheten rydder opp mye som andre og barna stadig roter ut igjen Anonymkode: 95df0...9c9 1
Gjest Småfrekk40 Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg drømte i natt at jeg ryddet og vasket rommet mitt, ommøblerte, brettet klær og sorterte. Holdt på lenge, og ble skikkelig fornøyd med resultatet. Barna mine kom inn og prøvde hele tiden flytte på tv' en, og de flyttet den, og jeg flyttet den tilbake. Om den sto feil ble det ikke riktig "balanse" i rommet. Noen som kan tyde hva dette betyr? Anonymkode: a8910...7f7 Enten så leter du etter orden og struktur i livet. Feks. Du ønsker og flytte for du får ikke plass der du bor. Ellers så er du på en sånn plass i livet at du føler du har fullstendig kontroll. Og ingen skal ødelegge det for deg.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Synes det er litt artig med drømmetyding, så jeg prøver meg. Det kan være så enkelt som at du at du i virkeligheten rydder opp mye som andre og barna stadig roter ut igjen Anonymkode: 95df0...9c9 Måtte le litt av denne. Bor alene med tenåring og barn i barneskolealder, så tiden min går jo omtrent bare til jobb, lage middag og husarbeid 😂 Småfrekk40 skrev (46 minutter siden): Enten så leter du etter orden og struktur i livet. Feks. Du ønsker og flytte for du får ikke plass der du bor. Ellers så er du på en sånn plass i livet at du føler du har fullstendig kontroll. Og ingen skal ødelegge det for deg. Vil nok tro at denne kan stemme litt, ønske om orden og struktur. Kanskje føler for å omorganisere litt eller endre på noe 💁♀️ Jeg drømmer masse. Husker drømmene mine 9/10 ganger, og synes det kan være ganske interessant å prøve finne noe mening i det. De gangene jeg har googlet meg frem til det så har det ofte stemt med ting jeg føler litt på i det "våkne liv", men er gøy å se hvordan det utspiller seg i drømmene og hvordan underbevisstheten jobber. Anonymkode: a8910...7f7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Jeg tror det handler om at barna dine er i "veien" for det du ønsker deg og det du ønsker å "se" i livet. Når de flytter på Tv-en er dette et eksempel på at de flytter på dine synspunkt. Har du forsøkt å komme deg litt ut? Dra ut på en kaffe med venner etc? Har du gått til specsavers, kan hende du trenger briller eller har fått nedsatt syn i det siste... Dette understreker drømmen om Tv-en som flytter på seg. Får du lov til å innstille ditt liv etter den kanalen du ønsker å være i? Kanskje du trenger å skru på en ny kanal, og la inntrykkene strømme inn uten filter. Om du ser mye på tv3, så prøv Tv-Norge nestegang. Vær åpen for nye impulser. La fjernkontrollen styre deg litt og ikke dømm deg selv for mye. Søk ny info og vær åpen når det kommer til kunnskap. Kjøp deg feks. et se og hør dersom du pleier å kjøpe her og nå. Forandring fryder. Ønsker deg alt godt. Mvh Marja klarsynt Anonymkode: 07a14...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 At du i ditt forrige liv var kineser opptatt av feng shui. Balanse i rommet... 🙂 Anonymkode: bc9c2...fa8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Skrevet 23. juni 2022 At Tv-en styrer deg for mye, du må la fjernkontrollen ligge og ta mer internkontroll over livet ditt... Anonymkode: 07a14...fe5
Gjest Småfrekk40 Skrevet 23. juni 2022 #8 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Måtte le litt av denne. Bor alene med tenåring og barn i barneskolealder, så tiden min går jo omtrent bare til jobb, lage middag og husarbeid 😂 Vil nok tro at denne kan stemme litt, ønske om orden og struktur. Kanskje føler for å omorganisere litt eller endre på noe 💁♀️ Jeg drømmer masse. Husker drømmene mine 9/10 ganger, og synes det kan være ganske interessant å prøve finne noe mening i det. De gangene jeg har googlet meg frem til det så har det ofte stemt med ting jeg føler litt på i det "våkne liv", men er gøy å se hvordan det utspiller seg i drømmene og hvordan underbevisstheten jobber. Anonymkode: a8910...7f7 Skal man tyde drømmer, så er det viktig og ikke overanalysere drømmene. Svaret ligger i drømmen😊 Noen kan være vanskelige og tyde. Men det er også ikke alltid ting gir mening der og da. Men feks senere i livet.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 1.57): Måtte le litt av denne. Bor alene med tenåring og barn i barneskolealder, så tiden min går jo omtrent bare til jobb, lage middag og husarbeid 😂 Anonymkode: a8910...7f7 Da kan det være så enkelt som at årsaken til drømmen ligger der. Kjenner meg igjen i det der. Føler at hver gang jeg rydder noe så blir det 10 ganger verre 5 min etterpå. Som å måke snø når det snør😊 Selv hadde jeg en periode hvor jeg ofte drømte at jeg plutselig oppdaget rom i huset jeg aldri hadde sett før. Det var alltid gamle rom med masse støv, rot og gamle møbler. Tenkte at dette er rom som som jeg kan rydde og få i orden. Men uansett hvor mye jeg prøvde å rydde, så ble det ingen forandring. Ikke noen tvil om hvorfor jeg drømte det🤭 Anonymkode: 95df0...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå