Newgirll Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 (endret) Hvilken fornøyelsespark hadde du valgt hvis du skulle til Orlando, og hvorfor? Vi sliter med å bestemme oss! Endret 22. juni 2022 av Newgirll Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Hvilken disney-park, eller disney vs noe annet? Hvis du skal i én disney-park må det nesten bli magic kingdom. Anonymkode: e0b00...206
Newgirll Skrevet 22. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilken disney-park, eller disney vs noe annet? Hvis du skal i én disney-park må det nesten bli magic kingdom. Anonymkode: e0b00...206 Jeg tenker av alle de «populære» 😁 takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Sist valgte vi Disney og Universal. I år blir d kun Universal, 2 dager, elsker den parken (Park to park billett) samt badeland en dag. Anonymkode: 0bfc6...3f3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Vi valgte Universal siden vi har store barn. Anonymkode: 28f18...e05
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Minst to dager i Disneyworld: 1 dag i Magic kingdom og en dag i Epcot. Hvis du vil få med det alle fire disneyparkene holder det med en halv dag i animal kingdom og en halv dag i hollywood studio universal er også et must, gjerne to dager her også men med litt prioriteringer og god planlegging kan det gjennomføres på en dag. Misunner deg, jeg vil også til Orlando! Synd barna mine er for små enda😅 Anonymkode: 9aefe...146
MyMichelle Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Orlando Bloom! Neida, har aldri vært i Orlando.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Vi valgte 4 dager i de to Universal parkene. Helt fantastisk! Barna var 10 og 13 år. Var en dag i Magic Kingdom (Disney), totalt bortkastet. Gammel, utdatert park. Men sikkert artig for de minste barna. Hadde jeg hatt mindre barn, hadde vi kanskje fått en annen oppfatning av Magic Kingdom. Helt kokos mye folk der. Følte den parken levde litt på navnet sitt. Har forøverig hørt at Animal Kingdom er velding fin. Universal var midt i blinken for oss som elsker heftige karuseller, hvor «Hulken», de to innendørs Harry Potter karusellene og «The mumy» toppet ALT! Anonymkode: 9fffd...bc3
MissStiles Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Vi var en dag i Sea World, en dag i Universal og en dag i Disneyland. Vi fikk mest ut av Sea World og Universal. Disneyland kan anbefales dersom man ikke har vært i en Disney park før.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Vi valgte Universal, Adventure Island og Sea World. Droppet Disney pga alder til barna. Pluss vi har vært i Disney i Paris. Anonymkode: 3d0f6...fd5
Fotballmamma Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Jeg hadde valgt Universal/Island of Adventure (en dag i hver park), og evt Epcot hvis dere har tid til flere parker. Synes Magic kingdom var så der, noe du godt kan droppe. Animal kingdom var helt bortkastet - en liten norsk dyrepark er et bedre valg - vi dro etter et par timer. Likte godt Epcot, koselig å gå rundt, men kanskje ikke så interessant hvis du har små barn? Synes også Seaworld kan være verdt et besøk.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Vi var i Magic Kingdlm, Animal Kingdom og Epcot av Disney-parkene. Hadde 4 dager i de, var veldig gøy og verdt det for oss (2 voksne). Hadde også 2 dager i Universal, som også anbefales. Litt mer "thrill rides". Anonymkode: a1b91...c13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Drar folk virkelig fortsatt til seaworld? Å underholdes av torturerte dyr kan vi vel holde oss for gode til. Anonymkode: e0b00...206 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå