Gå til innhold

Jeg er ikke drømmedama hans tydligvis.. :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt satt meg og kjæresten og så på tv. Jeg så at han så ekstra på en veldig pen dame på tv og jeg spurte om det var slike damer han foretrakk. Spurte på en helt ok måte. Da sa han «Nei jeg vet ikke hva som er drømmedame for meg jeg..» Vi har vært dammen i 2 år nå og må innrømme jeg ble litt lei meg at han ikke nevnte meg siden vi er trossalt sammen :( Er jeg nertagende eller hva ville dere her inne tenkt om typen deres sa noe slikt? Vi er i 30 årene forresten.

Anonymkode: ef1e9...bfc

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sammen* skulle det stå.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.

Anonymkode: 2f502...967

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tjaaa. Synes det her er litt vanskelig. Jeg vet at jeg ikke har kroppstypen han tenner mest på. Det er kjipt. Så jeg spør ikke slike spørsmål som du gjorde, fordi jeg vet at svaret gjør meg lei meg. Du (og jeg) fisker jo etter at han skal si sånt som "du er drømmedama mi vettu ;) ", men det sier han ikke.

Men, drømmedame er jo et begrep som rommer mye mer enn bare kropp da. Jeg vet at jeg har elementer av drømmedama hans på andre områder i det minste.

Anonymkode: 55e94...96c

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja det var tankeløst av han! 

Du skulle spurt han hva han ser på deg som.....noen menn snakker før de tenker, uten at det egentlig betyr noe. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kort fortalt satt meg og kjæresten og så på tv. Jeg så at han så ekstra på en veldig pen dame på tv og jeg spurte om det var slike damer han foretrakk. Spurte på en helt ok måte. Da sa han «Nei jeg vet ikke hva som er drømmedame for meg jeg..» Vi har vært dammen i 2 år nå og må innrømme jeg ble litt lei meg at han ikke nevnte meg siden vi er trossalt sammen :( Er jeg nertagende eller hva ville dere her inne tenkt om typen deres sa noe slikt? Vi er i 30 årene forresten.

Og hva sa du da? Det naturlige hadde vel vært å le, og så si påtatt sjokkert at "jahahahah ja, det er ikke meg det altså?" og så dulte flørtende borti han mens han ble flau over den rare forsnakkelsen. 

Anonymkode: 7d9ee...76c

• Liker 30
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt meg nær av det. Vet jo godt at jeg ikke er den fineste dama i verden. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er super glad i ektemannen min og koser meg med han på alle områder. 

Gjett hva?  Han er ikke drømmemannen min for det. 

Hadde jeg sagt det om han hadde spurt om det ...? Vet ikke, men er ikke av de som lyver heller. 

Anonymkode: 54524...c63

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt elsker han deg og har planer om å være sammen med deg til en av dere slutter å elske den andre. Og selvsagt synes han du er tiltrekkende, ellers hadde han nok fått vansker med å få ereksjon. Det var vel ikke slik at han spurte 100 jenter om å være kjæreste, og så sa 99 nei, og du ja?

Drømnedama. Da mener han vel hva som ville gjøre en dame til en perfekt fotomodell. En 10er. Men det finnes jo ikke.

En mann med sosial intelligens sier selvsagt at kjæresten er Drømmedama. Hvis kjæresten din har nedsatt sosial intelligens. Kanskje han har autisme eller lignende? Eller bare ung, eller umoden for alderen? Da har han gjerne ikke lært seg at man skal komme med litt hvite løgner til dama. At hun er deiligst og penest i hele verden. At venninnen hennes overhodet ikke er sexy, etc.

Anonymkode: 30c34...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han mener nok bare at han ikke har en bestemt «type» dame som er drømmedame for han. Uansett er han litt klønete sosialt om han ikke svarer automatisk at du er drømmedama. Kjæresten min sier også at jeg er den deiligste dama i hele verden😬😅🙈 jeg vet jo det ikke stemmer rent objektivt, men jeg liker jo at han sier det likevel.

Anonymkode: 8a3ee...8d6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han er da sammen med deg, så da er det vel deg han er glad i?
At han ser på en dame på tv og synes hun er fin, så er det da ikke noe å ta på vei for. Mannen kan si at det var en flott dame, eller jeg sier det var en flott mann. Så svarer jeg ja, det var en flott dame eller nei, jeg synes ikke det. Han kan svare det samme. Tenker aldri noe mer over det.

Anonymkode: 4ec42...65e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle. Vet jeg hørtes nertagende ut i innlegget men det var ikke meningen. Ble bare litt satt ut av hvordan han svarte.. Men skal ikke ta påvei. Om han ikke vil være med meg lenger så hadde han vel gjort det slutt for lenge siden. Igjen, takk for alle svar :) 

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen snakker om digge kjendisdamer hele tiden, hadde ikke falt meg inn at han skulle sagt at "nei det er jo du som er drømmedama". 

Han er mindre selvsikker på utseendet sitt enn meg og i tillegg ganske sjalu, så jeg sier ikke noe om menn jeg syns er sexy eller drømmemannen, men kan si at han der er sykt søt eller pen.

Syns man skal tåle svaret på alle spørsmål man stiller og man må for all del ikke stille lurespørsmål. Tåler man det ikke får man la vær rett og slett.

Anonymkode: f56b3...1a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde forstått det som at det kan være mange typer damer. Drømmedame er jo også et barnslig begrep. 
Det korrekte av han hadde vært å si deg, men det endrer jo ikke noe fra eller til.
Om du er helt knust nå over dette, si det til han

Anonymkode: 5ce8c...f8a

AnonymBruker
Skrevet

Han trodde sikkert du mente kjendis/skuespiller/modell. Ikke fremtidig livspartner

Anonymkode: 30c34...e04

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du la unødvendig mye mening i noe som egentlig ikke betydde noe 

Anonymkode: 6dd57...933

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså come on kvinner… hva er poenget med å lage drama ut av ingenting? Det er jo SÆRDELES få kvinner som er den absolutte drømmedama til noen som helst. Det er de aller fleste av dere ikke i nærheten av attraktiv nok til. 

Vi menn er godt fornøyde med kjærestene våre uansett ellers hadde vi ikke vært sammen med dere. At det finnes jenter som er milevis diggere enn dere? Helt klart! Men det lever vi godt med. At dere får tankemaskinen i full krøll av det må dere ta ansvar for selv.

Anonymkode: db83c...31f

AnonymBruker
Skrevet

Ja du er nærtagende. 

Du la en felle når du spurte han, og gikk inn i fella selv når du ikke fikk responsen du forventet. 

Du kunne løst dette med humor. 

Dessuten er "drømmedame" en elendig og fjern klisjé. Det eksisterer ikke. Ingen er perfekt på en drømmeaktig måte. 

Selv ikke du. 

Han er neppe din drømmemann heller. Det var ikke han du vokste opp og fantaserte om. 

Anonymkode: 38ff4...cf0

• Liker 6
Skrevet

Vet typen hadde svart noe lignende. Men det er bare fordi han ikke forstår hensikten/grunnen. Dog, hadde jeg ikke brydd meg no særlig. Høres ut som det er noe underliggende som du kanskje burde ta opp med han? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om han ikke vil være med meg lenger så hadde han vel gjort det slutt for lenge siden.

I en ideell verden, ja.

Det virker som om dere er litt lave på menneskekjennskap begge to. Hvis dere vil at forholdet skal vare, så bør dere nok begynne å jobbe med kommunikasjonen. 

Anonymkode: d3bd1...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...