AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg går på universitet i Tyskland og har studentbevis fra institusjonen der, men er usikker på om tilbudet gjelder for meg. Nettsiden til Vy er litt uklar om det må være en norsk institusjon. Anonymkode: afc78...853
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Selvfølgelig ikke Anonymkode: 31fca...c63
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Du får det om du reiser med Ruter i alle fall, så jeg tipper på ja. Hvem kan få studentrabatt? Du kan få studentrabatt hvis du er under 30 år og studerer på heltid ved videregående skole, universitet, høgskole, akademi, krigsskolen og tilsvarende læreinstitusjoner som kvalifiserer til støtte gjennom Lånekassen. Norske utenlandsstudenter får også studentrabatt. er lærling/lærekandidater på fulltid ut fra definisjonen i opplæringslovens kapittel 4. https://ruter.no/kjop-billett/billetter-og-priser/studentbillett/ Vil tro reglene for Vy er like, men gjetter. Husk dokumentasjon. Anonymkode: 78fa0...04a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Jeg fikk kjeft da jeg bestilte studentbillett på SJ i Sverige. For å få rabatten der så måtte man ha et eget bevis for kollektivtrafikk som man måtte kjøpe. Holdt ikke med studentbevis fra norsk universitet. Jeg slapp å betale full pris for billetten, men konduktøren mente at dette burde jeg visst... så usikker på den.. Anonymkode: 38b82...892
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Står på Vy sin hjemme side. Anonymkode: 68b46...a1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå