AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Erfaringer? Vi sliter med å finne noe begge to og har derfor ikke solgt leiligheten ennå. Det er 3 måneder siden vi bestemte oss for å gå hvert til vårt, men tenker jo i mitt stille sinn at det er greit å vente med å oppsøke dating til vi faktisk har flyttet hvert til vårt. Vi har et barn på 5 år. Anonymkode: 266d7...cff
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Har en venninne i tilsvarende situasjon. De dater begge andre og er åpne om det. Har vært slutt mellom de i ett år, og de skal bo sammen et halvt år til. Jeg personlig kunne ikke levd slik. Anonymkode: 9397f...390 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en venninne i tilsvarende situasjon. De dater begge andre og er åpne om det. Har vært slutt mellom de i ett år, og de skal bo sammen et halvt år til. Jeg personlig kunne ikke levd slik. Anonymkode: 9397f...390 Takk for svar. Vi har ikke snakket om det. Har egentlig ikke tenkt så mye på det siden det fortsatt er så ferskt, men jeg har en følelse av at han har det. Jeg vet jo at jeg ikke har noe jeg skulle sagt, men føler likevel det er litt respektløst. Anonymkode: 266d7...cff
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Tenker at man bør vente med det til en har flyttet fra hverandre, med mindre man har en åpen dialog og er enig om dette. Først og fremst av hensyn til barnet, da en slik situasjon fort kan bidra til ganske dårlig stemning, noe det fort er nok av i ett brudd. Anonymkode: 1c3bb...8e8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Ja, eksen var tidlig på´n.. men han fortalte meg om det i det minste og jeg var så ferdig at jeg ikke ble sjalu. Det var andre grunner til at det ble litt rart og ubehagelig å bo sammen, eller det spilte kanskje inn for hans (og hennes?) del. Vi valgte å leie en leilighet og bo annen hver uke der og sammen barna frem til den ene kunne kjøpe og flytte ut. Ca et halvt år. Anonymkode: 987aa...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå