AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg er en av de mange unge menn som er begynt å gå med disse stretchy, superbehagelige buksene som ser ut som dressbukse. De er virkelig himmelen, men jeg sliter med hvilke sko som passer til de. Vennen min sier "hvite sko!", men jeg er ikke fan av helt hvite sko, det er ikke min stil. Hvis ikke hvite sko, så kan kanskje typiske pensko/spisse skinnsko være noe, men jeg syns det blir litt for stivt til hverdags. Hvilke sko gjenstår da? Kanskje noe enkle helt svarte sneakers? Mote og klær er noe jeg virkelig ikke kan, men må gjøre et løft for å få bedre sjanser på datingfronten. Hilsen ingeniør i allværsjakke Anonymkode: bf89a...b24
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Ja, tenker enkle, mørke sneakers. Ikke sånne som ser ut som joggesko, men med flat såle. Anonymkode: 55d58...c6e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Ts her, hva tror dere om noe slikt? https://www.zalando.no/tommy-hilfiger-harlow-joggesko-to112c02j-q11.html Syns de var veldig fine men vet ikke noe om kvaliteten og akkurat på sko så har jeg erfart at det lønner seg med gode sko. Utover det så er det jo mye å velge i, men jeg vil egentlig bare ha noe minimalistisk og stilrent, helst relativt rimelig da jeg ikke er trygg på at dette er en stil jeg vil ha i lang tid Anonymkode: bf89a...b24
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 https://www.zalando.no/herresko-sneakers/_svart/?price_from=300&price_to=600 Skulle legge ved denne lenken men glemte den i innlegget over, noe bra her? Anonymkode: bf89a...b24
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 Vel, noen av oss liker ingeniører i allværsjakke bedre enn oppstasa menn så lenge de kan pynte seg til finere anledninger😊 Trives du best i allværsjakke så let etter noen som synes det er bra. Ikke let etter noen ved å gi feil inntrykk. Kle deg fordi du selv synes det er trivelig. Anonymkode: d71cf...963 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå