AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg skjønner ikke helt poenget da, eller er det bare for å «snike»? Nysgjerrig! Anonymkode: 0892d...69d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Snike? Er jo for å følge kjendiser og bekjente. Er ikke akkurat å snike. Du MÅ ikke dele noe på sosiale medier for å være der og å være aktiv på et vis. Jeg er også på twitter, facebook og tik tok. Men legger ikke ut noe på noen av sidene for det om. Har jeg ikke lov å være der fordi jeg ikke legger ut ting om meg selv eller hva er problemet? Anonymkode: ec01c...ace 4
Gjest Ghostface Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 (endret) Fordi jeg aldri har noe interessant å legge ut selv og hvis jeg skulle legge ut noe, vet jeg ikke hva slags tema det skulle ha vært. Endret 23. juni 2022 av Ghostface
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snike? Er jo for å følge kjendiser og bekjente. Er ikke akkurat å snike. Du MÅ ikke dele noe på sosiale medier for å være der og å være aktiv på et vis. Jeg er også på twitter, facebook og tik tok. Men legger ikke ut noe på noen av sidene for det om. Har jeg ikke lov å være der fordi jeg ikke legger ut ting om meg selv eller hva er problemet? Anonymkode: ec01c...ace Så hissig da! Tenkte ikke nødvendigvis ikke på det å følge kjendiser, men ser det blant mange av de som følger meg/ ser stories etter noen minutter og synes det er rart å være så mye på en app man ikke «bruker». Anonymkode: 0892d...69d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Fordi jeg opprettet en konto som jeg har glemt… Er det inne ca 3-4 ganger i året. Så det MÅ ikke være for å sniktitte…. Anonymkode: 0ce50...5f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Jeg er der for å holde meg oppdatert på venner og familie. Mitt eget liv er så ufattelig kjedelig st det er ikke verdt å dele noe der 🙈 Skal dog sies at jeg kun har mine nærmeste der og stalker ingen. Du kan jo bare blokkere om det plager deg? Anonymkode: 014fd...0bb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Følger noen få inkl. familie. Turde ikke å legge ut fra reiser til utlandet i 2020 og 2021. Orket ikke fordømmelse. Jeg legger fortrinnsvis ut bildet fra reiser. Anonymkode: 5ceb5...a52
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hissig da! Tenkte ikke nødvendigvis ikke på det å følge kjendiser, men ser det blant mange av de som følger meg/ ser stories etter noen minutter og synes det er rart å være så mye på en app man ikke «bruker». Anonymkode: 0892d...69d Hissig? Jeg er da ikke hissig. Mer veldig forvirret over hvordan du ikke kan forstå at man kan bruke apper/sider, uten å legge ut noe selv. Ikke alle er ute etter klikk og oppmerksomhet. Det å legge ut noe på nett gir meg absolutt ingenting. De som kjenner meg vet hvordan jeg ser ut, de som bryr seg vet hvis jeg gjør noe interessant fordi det deles via snapchat. Er mange som scroller på instagram i flere timer i løpet av et døgn, uten å legge ut noe selv. Er som sagt ikke slik at man må legge ut noe for å bruke noe. Anonymkode: ec01c...ace 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt poenget da, eller er det bare for å «snike»? Nysgjerrig! Anonymkode: 0892d...69d For å se på hva som er der en sjelden gang. Alt i alt er det lagt ut 10 poster der. Det handler da ikke om å snike. Ting som er lagt ut på nett er ikke privat men offentlig og derfor for andre til å se. Uansett hva slags grunn de måtte ha. Alle her kan se bildene dine ti ganger om dagen om de vil. Likevel er det ikke å snike, men å se på offentlig nett. Derfor viktig å tenke over hva man legger ut. Forstår meg ikke på mennesker som legger ut bilder og kaller det å se på dem som å snike eller stalke. De kunne like gjerne sendt alt inn til VG og anklaget folk for å lese avisen. Anonymkode: 7b505...65b 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 De som vil legge ut livet sitt på nett kan gjøre det, og vi som ikke vil kan la være. Og likevel se på deres bilder. Det er ingen forpliktelse til gjensidig deling. Anonymkode: 7b505...65b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 For å følge folk som driver med ting jeg er interessert i, bla handarbeid, interiør og kunst. De fleste av disse er på Instagram som sel av sitt inntektsbringende yrke, så jeg føler ikke at jeg sniker eller utnytter dem. Er det noen som «utnytter» noen, er det de som utnytter meg, for jeg blir jo stadig vekk fristet til å kjøpe noe de reklamerer for ol. Anonymkode: b093c...585
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt poenget da, eller er det bare for å «snike»? Nysgjerrig! Anonymkode: 0892d...69d Legger du ikke ut ting for at noen skal se på det? Synes det er underlig å legge ut ting du ønsker at folk skal se, og så reagere på at noen velger å se på det. 🤷♀️ Anonymkode: ca08c...be6 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 Mange fagfolk som er på Instagram faktisk. For eksempel innen kvinnehelse. Anonymkode: c37bc...db6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 Jeg deler bilder på instagram, men i utgangspunktet signet jeg meg opp for å se på andres bilder... Anonymkode: ec161...198
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Skrevet 22. juni 2022 Jeg opprettet IG-konto for å følge noen som legger ut ting om privatøkonomi, rydding, minihus, trening/kosthold, kapsel garderobe og minimalisme; altså temaer som interesserer meg. Legger ut lite selv, dels fordi jeg har lite interessant å dele, delvis fordi jeg har en ung tenåringsdatter som er SVÆRT kritisk til at jeg i det hele tatt legger ut noe som helst på SoMe 😂😂 Anonymkode: 17cbd...a2c 1
Pipaluk Skrevet 22. juni 2022 #16 Skrevet 22. juni 2022 jeg har profil på INSTA men legger sjelden ut noe selv. Jeg er der for å følge med på hva noen familiemedlemmer foretar seg. utenom det så følger jeg med på mange kunstnere og deres prosjekter. Jeg tror de er glade for at de ikke har noe behov for å like mine ting, hvis jeg stadig la det ut. Bedriften jeg jobber for er på INSTA,. Jeg har hjulpet dem litt med å lage hashtags for produkter de selger.
Anonymbruker*** Skrevet 22. juni 2022 #17 Skrevet 22. juni 2022 "Snike"? For en merkelig ting å henge seg opp i. Det er jo helt vanlig å følge med på ting på sosiale medier uten å legge ut noe selv. Bruker ikke instagram, men blar en del og er med i grupper jeg aldri har delt noe i.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #18 Skrevet 22. juni 2022 Jeg har en konto som jeg opprettet i 2014, den ble helt uventet veldig populær i inn og utland. Jeg lot meg drive litt med i to år på bølgen av muligheter før å oppleve kule ting før jeg innså at jeg slettes ikke satt pris på å være en «kjent person». Sluttet å poste, men beholdt kontoen fordi den er som en gammel dagbok Anonymkode: 490b7...578 1
Djungelvrål Skrevet 22. juni 2022 #19 Skrevet 22. juni 2022 Snike? Hvordan kan man snike om folk har åpne profiler?? Samme gjelder på face, litt morsomt å se på 15 år gamle fyllebilder folk har glemt ligger der. 1
C8H10N4O2 Skrevet 22. juni 2022 #20 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hissig da! Tenkte ikke nødvendigvis ikke på det å følge kjendiser, men ser det blant mange av de som følger meg/ ser stories etter noen minutter og synes det er rart å være så mye på en app man ikke «bruker». Anonymkode: 0892d...69d Man bruker jo da appen til å konsumere andres innhold. Husker ikke sist jeg la ut noe bilde på Instagram selv, men bruker appen daglig. Liker og kommenterer gjerne på andre sitt innhold 🤷🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå