AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #21 Skrevet 23. juni 2022 Ser dere journalen deres på Helse-Norge? Anonymkode: 85dcd...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #22 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bra hun kjenner deg så godt da❤️ Jeg får ikke tilgang til journal, hvis ikke jeg ringer dit og spør. Men jeg tror ikke jeg tør å se hva h*n har skrevet om meg😬 Anonymkode: 85dcd...4fd Jeg har ikke tilgang på nett og må hente den fysisk. Jeg får utskrift to ganger i året. Psykologens idé og det hjelper meg i behandling å se all fremgangen jeg har hatt, og jeg husker mer fra timene ved å lese om dem. Jeg unngikk journalen min i flere år, for jeg forventet bare negative beskrivelser og mye misforståelser og at de la ord i munnen på meg på en måte. Det å lese den hjelper meg veldig mye og jeg føler mer tryggere og forstått nå enn før. Det er ikke noe problem å få hentet ut journalen. Er mange som gjør det, og det er en rett du har. Spør psykologen din, kan være behandler kan skrive den ut for deg. Skal ikke være noe problem. Anonymkode: 7321f...3d7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #23 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke tilgang på nett og må hente den fysisk. Jeg får utskrift to ganger i året. Psykologens idé og det hjelper meg i behandling å se all fremgangen jeg har hatt, og jeg husker mer fra timene ved å lese om dem. Jeg unngikk journalen min i flere år, for jeg forventet bare negative beskrivelser og mye misforståelser og at de la ord i munnen på meg på en måte. Det å lese den hjelper meg veldig mye og jeg føler mer tryggere og forstått nå enn før. Det er ikke noe problem å få hentet ut journalen. Er mange som gjør det, og det er en rett du har. Spør psykologen din, kan være behandler kan skrive den ut for deg. Skal ikke være noe problem. Anonymkode: 7321f...3d7 Jeg tør ikke😅 Men gjør det gjerne, hvis psykologen foreslår det for meg også Anonymkode: 85dcd...4fd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #24 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Psykologen min skriver hele tiden at jeg sjeldent skifter tøy, og det er så frekt!!!!!!!!!!!!!!!!! IKKE ALLE HAR RÅD TIL Å KJØPE NYE KLÆR HVER DAG!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: cc7de...b02 Hvorfor er det frekt? Det er en nøytral observasjon som ikke nødvendigvis trenger å bety noe negativt. Anonymkode: 67072...410 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #25 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ser dere journalen deres på Helse-Norge? Anonymkode: 85dcd...4fd Journaler fra Helse Nord ser jeg der ja. Jeg har også journalnotat fra Helse Midt, men de kan jeg ikke se på nettet. Anonymkode: 9b654...0e2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #26 Skrevet 23. juni 2022 Det betyr bare at hun synes du var intens i blikket. Jeg er også det, spesielt hvis jeg er engasjert Anonymkode: 18bb1...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå