AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Psykolog som jeg har pga behandling en fysisk sykdom som kan gi angst. Sliter litt vist med å skjønne enkelte ting. Er ikke bare å gå på konsert eller kafé for å få venner når mann så vidt har råd til mat. At det faktisk er rimelig slitsom og energitappende å måtte forholde seg til leger nav og andre kontorer. Og to timer hvile mellom møter ikke er nok til å få meg uthvilt. Selvfølgelig tenker jeg på hva jeg skal si før møter og bruker en del tid på forberedelser . Skal jeg dukke opp helt uforberedt. Man må faktisk ta rimelig mye ansvar selv når det kommer til nav. Han klarer å si at jeg må være mere sosial for å få mere energi . Som jeg prøver å si til han . Sosialt er gøy men meg tapper det energi. Og igjen penger du kan si hva du vil men det meste koster penger . Hvirdan i alle dager skal jeg få han til å skjønne dette . Jeg prøver ikke bortforklare meg som han tror jeg gjør .. bare vært igjenom dette så mange år. Kan ikke bytte heller da dette er et opplegg og Behandling som nav krever . Anonymkode: a5b9a...a2c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Det der er så typisk, og det er mer unntaket enn regelen at de skjønner hvor dårlig råd man faktisk har. De skjønner det ikke før de har opplevd det selv. Helt håpløst. Anonymkode: ae7ba...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå