Gå til innhold

Når psykolog ikke helt skjønner at du har råd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Psykolog  som jeg har pga behandling  en  fysisk sykdom  som kan gi angst. Sliter litt vist med å skjønne  enkelte ting.   Er ikke bare å gå på konsert eller kafé  for å få venner når mann så vidt har råd til mat. 

At det faktisk er rimelig slitsom og energitappende å måtte forholde seg til leger nav og andre kontorer.   Og  to timer hvile  mellom møter  ikke er nok til å få meg uthvilt.  Selvfølgelig  tenker jeg på  hva jeg skal si før møter  og bruker en del tid på forberedelser . Skal jeg dukke opp helt uforberedt.  Man må faktisk ta rimelig mye ansvar selv  når det kommer til nav.   

Han klarer å si at jeg må være mere sosial for å få mere energi .  Som jeg prøver å si til han . Sosialt  er gøy men meg tapper det energi.  Og igjen penger  du kan si hva du vil men det meste koster penger .   

Hvirdan i alle dager skal jeg få han til å skjønne dette . Jeg prøver ikke bortforklare meg  som han tror  jeg gjør .. bare vært igjenom dette så mange år.  

Kan ikke bytte  heller da dette er et opplegg og Behandling  som nav  krever . 

Anonymkode: a5b9a...a2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er så typisk, og det er mer unntaket enn regelen at de skjønner hvor dårlig råd man faktisk har. De skjønner det ikke før de har opplevd det selv. Helt håpløst. 

Anonymkode: ae7ba...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...