Gå til innhold

Hvor reiser dere i sommerferien

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To uker i Italia, pluss ti dager i Irland. Pris for fly, opphold, leiebil i begge land: 50.000kr for to stk. Mat og lommepenger i tillegg da.

Anonymkode: 1ad52...095

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sør-Spania. 2,5 uke. 12 000 kr for flybiletter (kjøpte seff når det var på det dyreste)  Leiebil 9000 kr.  Kjøpt leilighet så ingen boutgifter utenom det faste. 

Anonymkode: 7c3bc...118

AnonymBruker
Skrevet

Til Nederland. 13000 pr stk. Tematur

Anonymkode: f490d...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Reiser fra 29.06.22 og tilbake rundt 20.08.22

Mallorca deretter Marokko. Reiser alene, blir ikke lenge i Mallorca, men mor har hus i Marokko så der blir jeg lenge. Jeg er student så budsjettet er egentlig ganske stramt, skal ikke bruke mer enn 8000,-. 

Anonymkode: 93c42...a30

AnonymBruker
Skrevet

Florida, reise rundt, 3 uker. Lander i Miami 

Anonymkode: f5646...d9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 uker på gresk øy, 2 voksne og 2 barn. Det kommer på mellom 65k og 70k totalt for reise  opphold,  mat, .. Resten av sommeren blir hjemme, hos besteforeldre og på hytte.

Anonymkode: fb251...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Langhelg i London. Tre uker rundtur i Nord-Italia og Sveits. Besøke familie i Norge to helger. Har ikke satt budsjett, men går nok et sekssifret beløp. 

Anonymkode: eb181...e46

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Trenger litt inspirasjon.

Hvor reiser dere i sommer, hvor lenge blir dere, og hvor stort budsjett har dere for utenlandsferien i sommer.

Anonymkode: 6fabc...acc

Skal til København neste helg for å se Tour de france. Skal til Munchen i august for å se EM i friidrett.

Skrevet

Hytta og 1 uke til Storbritannia (Sør-England og London). :) 

AnonymBruker
Skrevet

Cruise i ti dager fra Roma og tar et par dager i Roma først. Tar deretter fly til Hellas der vi skal være på en gresk øy en drøy uke og avslutter med noen dager i Athen. Reiser sammen med mannen min. Totalkostnad med lommepenger ca 100 000. 

Anonymkode: c42d1...c53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

7000 kr, leier hytte på hardangervidda, tre netter og skal gå til gaustadtoppen. Thats it, men gleder oss veldig 😄 

Anonymkode: f3ac5...611

AnonymBruker
Skrevet

3500 kr for hytte en uke i Kragerø, mange sengeplasser. Bensin til kjøreturen og billetter til dyreparken kommer i tillegg.

Anonymkode: d7cf9...f95

AnonymBruker
Skrevet

Barcelona, Nice, og Praha. En tur med mannen og to turer med to forskjellige venninner. Budsjett å bruke på turene er ca 10k per tur (altså ikke inkludert reise og hotell). 

Anonymkode: 1bbe2...462

AnonymBruker
Skrevet
Mooza skrev (På 22.6.2022 den 20.19):

Vi er i Bulgaria nå. 14 dager. Jeg er usikker på budsjett...mannen betalte  og planla 😄 Jeg er litt bortskjemt der. Det er deilig her da. Vi har valgt et rolig område med få nordmenn.

Det heter bortskjemt. 

Anonymkode: fe41e...21b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det heter bortskjemt. 

Det heter ikke bortskjemt - skulle det stå. 

AnonymBruker
Skrevet

Jordan 🙂 

Anonymkode: abefa...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Besøke familie rundt omkring i Norge, og så en uke på Kreta. Kreta-turen for 2 voksne og 2 barn kom på ca 30 000 med fly (Norwegian), hotell, og leiebil. Så går det vel 10 000 i mat og opplevelser når vi er der nede.

Anonymkode: fa5dd...eba

Skrevet

Blir vel å vandre i fjellet alene sånn som Snusmumrikken :) 

Skrevet

hjemme med bikkja, for 10 år på rad. 

om jeg skulle valgt et sted ville det blitt kroatia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...