Gå til innhold

Hvor reiser dere i sommerferien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har booket 10 dager på camping i Sverige, 4400 kr. Så kommer drivstoffutgifter på mellom 4000 og 4500 kr.

Mulig vi tar noen netter til, hvis vi ikke er lei og det finnes ledige plasser.

I tillegg kommer selvfølgelig mat og opplevelser.

Anonymkode: 8d155...000

AnonymBruker
Skrevet

Dropper utlandet pga flykaoset, så blir ei uke oppi nord-Norge

Anonymkode: 7aeaa...fe9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 19.41):

Trenger litt inspirasjon.

Hvor reiser dere i sommer, hvor lenge blir dere, og hvor stort budsjett har dere for utenlandsferien i sommer.

Anonymkode: 6fabc...acc

Har vært fire dager på Skottevik Feriesenter, i leilighet med to soverom. 20 min fra Kr.sand, basseng, leiligheten lå i vannkanten. Kostet 5000 kr, kom hjem i går. 

Neste uke drar vi tre uker til Kreta. 40,000 inkludert fly, og hotell med all inclusive. 

Vi er to voksne, ett barn på 6, og en baby. 

Anonymkode: a5a63...157

• Liker 1
Skrevet

Tyrkia 2 uker. 12.500 for fly til oss 3, så bor vi gratis og foreldrene mine pleier å betale mesteparten av maten også. Billig ferie i år til tross for at vi var sent ute med flybilletter som var dyre. 

Tar eb tur til Mexico i høst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dropper utlandet pga flykaoset, så blir ei uke oppi nord-Norge

Anonymkode: 7aeaa...fe9

Har flydd mye. Litt mer hektisk enn vanlig på Schipol, ellers har alt vært som vanlig.

Her jeg bor er det også bare kortdistanse widerøe som er kansellert. Men nå er det meste i gang igjen etter at streiken ble avsluttet. 

Synd at mediene har skapt så mye hysteri rundt dette. 

Anonymkode: eb181...e46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært en uke på Kreta, og skal senere en uke til Danmark. Ellers hjemme resten av ferien, så blir mye hjemmetid også. 

Anonymkode: 29f35...376

AnonymBruker
Skrevet

Oba/Alanya i Tyrka og København i Danmark :) ellers noen turer innenlands

Anonymkode: dca68...ed5

AnonymBruker
Skrevet

På hytta på fjellet. Den koster jo endel i faste utgifter i løpet av året, 30 000?

Anonymkode: 9dd31...305

AnonymBruker
Skrevet

En uke på Mallorca og to uker i Nederland 😊

Anonymkode: fa942...aa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal 1 uke på hytte i Telemark nå i juli med storfamilien. Svigers har betalt hytte, så vi andre skal dele på strøm(mat og lommepenger i tillegg). Siste uken før skolestart i august skal vi til Kypros(1 uke). Betalte i underkant av 28 000kr for 2 voksne og 2 barn. Vi har da all inclusive, mat på fly, bagasje, buss til hotellet og leiebil i 2 dager. Vi skal kjøre til Gardermoen, så da blir jo det utgifter på mat(har el-bil) og så skal vi bo en natt på hotell, da flyet vårt drar 07.15 fra OSL. 

Anonymkode: 1f15f...774

AnonymBruker
Skrevet

Vi var noen dager i Danmark på Lalandia + legoland og noen dager i Sverige på Liseberg. Så har vi leid en hytte ett par uker og etter det er jeg usikker. 

Anonymkode: c19a3...37f

AnonymBruker
Skrevet

Reiser bare på hyttetur med venner da jeg er singel, og det er mer enn nok føler jeg. Ellers slappe av i ferien for det trengs. Er lov det og. Kose seg hjemme og bare nyte roen og gjøre som jeg vil uten å tenke på andre. Herlig ferie for meg.

Anonymkode: dcc8b...181

AnonymBruker
Skrevet

Hytta på Sørlandet. Ca 800 kr t/r buss fra Oslo. Sparer inn penger på mat, det får jeg av mine foreldre der. Bor gratis. 

Anonymkode: 9e9e7...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...