d0ry_1 Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 (endret) Jeg er førstegangskjøper og vant nylig en budrunde. Fikk tilsendt oppgjørsskjema fra megler, men hva er egentlig dette? Har prøvd å Google, men finner ikke helt ut av det. Hva er greia med det? Banken min var ikke mye til hjelp men sier at jeg ikke trenger å skrive inn informasjon om egenkapital. Og at jeg bare skal skrive inn mitt kontonummer. Men jeg trodde at det var banken som ordnet med overføringen til meglerkonto? Hva gjorde du/dere? Betyr Lån 1 og Lån 2 at jeg skal skrive inn informasjon til medlånetaker? Og skal jeg krysse av for pant i bolig siden jeg har sikkerhet i moren min sin bolig? Og hva i alle dager er tilgodehavende? Kanskje dette var dumme spørsmål, men jeg skjønner virkelig ingenting. Håper noen kan hjelpe og forklare! Hilsen veldig forvirret førstegangskjøper Endret 22. juni 2022 av d0ry_1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Megler bør hjelpe deg hvis du er usikker. Det er jo tross alt jobben deres å sørge for all dokumentasjon i forbindelse med salget. Så kontakt megler. Anonymkode: 17de7...bc8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Så vidt jeg husker fikk jeg hjelp av kontaktpersonen min i banken til alt som hadde med kjøpet å gjøre. Nå skal det sies at jeg er kunde i en liten lokalbank der alle har egen kontaktperson, vet ikke hvordan det er i større banker. Anonymkode: 65f25...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå