Gå til innhold

Hvordan vet du at han vil være med DEG og ikke bare med hvem som helst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det er DEG han vil ha og ikke bare kjedsomhet / ønske å være sammen med noen / ha noen å ha sex med osv.? 

Anonymkode: 98777...602

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ser, føler og hører at han er lykkelig, fornøyd og tilfreds sammen med meg. 

Anonymkode: 63210...591

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det finnes ikke noen annen i verden han ser på slik han ser på meg. Så mye følelser kan ikke fakes. 

Anonymkode: 4805e...41b

• Liker 3
Gjest lurven
Skrevet

Tror de fleste ikke vil være sammen med hvemsomhelst, men samtidig finnes det flere enn en person i hele verden som er riktig for akkurat deg

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å vite 🤷‍♀️
Men han har nå holdt ut i 22 år, og har ikke manglet tilbud fra andre - så får satse på det er noe der 😅

Anonymkode: 7c1b8...0cc

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at man går å grubler på ting som dette betyr at man; 

1) Er kvinne

2) Trenger hjelp til å kontrollere egne tanker

Anonymkode: 686f4...7d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det at man går å grubler på ting som dette betyr at man; 

1) Er kvinne

2) Trenger hjelp til å kontrollere egne tanker

What? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke vite det. 

Anonymkode: 28089...200

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet kan ikke fakes. Iallefall ikke over år og gjennom utfordringer. Dette kunne jeg lure på i starten av forholdet. Etter 20 år sammen vet jeg inderlig godt hvorfor han er med akkurat meg. 

Anonymkode: 06e98...948

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kjærlighet kan ikke fakes. Iallefall ikke over år og gjennom utfordringer. Dette kunne jeg lure på i starten av forholdet. Etter 20 år sammen vet jeg inderlig godt hvorfor han er med akkurat meg. 

Anonymkode: 06e98...948

Etter 20 år ja, men i begynnelsen? Skal man liksom vente i 20 år for å få vite det? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han strevde med å få meg i 6mnd. Men han var ikke helt ferdig med følser for ex, så jeg dro. Når han var ferdig med følsene kom han tilbake, en god stund etter det. Da hadde insett hva vi hadde. Jeg har også sett han avise damer, uten at han visste jeg så det, bla og mye mer. 

Anonymkode: 7d8a9...05f

AnonymBruker
Skrevet

Det merker en bare. 

Anonymkode: d6af2...25f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanskelig å vite 🤷‍♀️
Men han har nå holdt ut i 22 år, og har ikke manglet tilbud fra andre - så får satse på det er noe der 😅

Anonymkode: 7c1b8...0cc

Her og. Han har holdt ut med meg i over 22 år, og vi har funnet ut at vi trives bedre og bedre bare oss to. Vi har litt eldre barn som ikke alltid har lyst til å være med oss lengre på hytta og ferier. Men vi får virkelig tid for oss selv igjen og har fått piffet opp sexlivet.
Grunnen jeg vet han liker å være med meg er at han fortsatt klemmer og koser med meg også i forbi farten. Også ute blant folk, så kan han gi meg kjærtegn at viser seg litt at hun er min. Han har også påpekt mer og mer i det siste at jeg holder meg bra og er fortsatt vakker og at han stolte av å gå ut sammen med meg (alt dreier seg ikke om utseende bare for påpeke det. For komplimanger for mye annet også altså 😁)

Han liker fortsatt å spandere på meg (selv om vi har felles økonomi). Men han syns det er kjekt å være med meg å shoppe nye klær (spesielt kjoler). Og han får som regel være litt med å bestemme hvilken av kjolene som passer meg best som han gladelig betaler for meg (litt sånn sugardaddy rollespill vi har når vi besøker andre byer der ingen kjenner oss 😄)

Anonymkode: adb7b...8d8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Etter 20 år ja, men i begynnelsen? Skal man liksom vente i 20 år for å få vite det? 

Hvorfor trenger du å vite det? Har du et ekstremt behov for bekreftelse utover det faktum at han er sammen med deg?

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi deler så mye følelser og det er så mye forståelse mellom oss. Sånt som ikke kan kommuniseres med ord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gir en god BJ 😂

Anonymkode: bcbab...57c

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er best.

Anonymkode: 119cc...b78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor trenger du å vite det? Har du et ekstremt behov for bekreftelse utover det faktum at han er sammen med deg?

Er det "ekstremt" da? Det synes ikke jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hvem som helst som har pupper og vagina.

Anonymkode: f5dcf...bcd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

What? 

Det er jo sant.

Anonymkode: 7ca39...0e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...