AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Merker kjennes ofte ut som jeg skal tisse på meg når jeg løfter tungt, nyser, hoster osv. Kjennes også ut som jeg må tisse nesten hele tiden. Er 3 mnd siden fødselen. Er dette noe som typisk blir verre etter en fødsel til? Da tror jeg ikke at jeg tar sjansen på det. Noen med erfaringer som kan dele? Anonymkode: 491b6...bbe
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Ble ikke verre, men ble heller ikke bedre. Er nå operert og har fått et nytt liv. Anonymkode: 02d85...b32
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble ikke verre, men ble heller ikke bedre. Er nå operert og har fått et nytt liv. Anonymkode: 02d85...b32 Var det så ille hos deg at du lakk urin? Kan du si mer om plagene? Anonymkode: 491b6...bbe
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det så ille hos deg at du lakk urin? Kan du si mer om plagene? Anonymkode: 491b6...bbe Ja, jeg kunne ikke løpe, hoppe eller nyse uten å lekke. Men det er uansett for tidlig å trekke noen konklusjoner kun 3 måneder etter fødsel, for mange går dette seg til. Anonymkode: 02d85...b32
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Ble sånn etter andremann, men ble mye bedre etter hvert. Ingen forandring etter tredjemann. For min del har det etter en stund blitt litt psykisk, har f.eks ofte måtte sykt tisse med en gang jeg har kommer fra trilletur (selv om dem har vart i ti min). Etter at jeg begynte å jobbe har det helt gitt seg, tisser mye sjeldnere og kan fint holde meg en stund i stedet for å måtte spurte til do. Anonymkode: eff9b...f5f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Jeg opererte, det er nå 13 år siden. Har fungert utmerket, og har virkelig endret livet mitt! Husker godt de ville ha meg til å bruke tabletter og en slags plastdings i skjeden som skulle løfte urinrøret, men glad noen til slutt tok meg på alvor og lot meg operere. De var veldig negative til operasjon fordi jeg bare var 22 år og i følge dem «sikkert ikke ferdig med barn» Anonymkode: 7a6e8...91c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Åh, jeg er også superskeptisk til å føde igjen. Har lyst på flere barn men underlivsproblemer er så DRITT at jeg kvir meg for å gjøre det. Anonymkode: 9a6f3...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå