AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg revnet ikke eller noe, men merker ta jeg allikevel ofte sliter med å holde tilbake luft, dette hadde jeg ikke noe problemer med før fødselen, er det tilfeldig eller kan det ha skjedd noe endring selv om jeg ikke fikk noen skader der bak? Anonymkode: fbca1...2df
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Du skriver ikke noe om hvor lenge det er siden du fødte, men jeg hadde det sånn. Gikk over ganske raskt. Anonymkode: 3b359...236
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Søsteren min hadde det sånn, etter hva jeg har skjønt har det gått over. Anonymkode: 45092...b0b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Muskulaturen har jo gått igjennom en enorm påkjenning og man kan bli skadet uten å revne. Spørs hvor lenge det er siden fødsel men det kan bli bedre med tid og trening. Anonymkode: 980dc...16d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skriver ikke noe om hvor lenge det er siden du fødte, men jeg hadde det sånn. Gikk over ganske raskt. Anonymkode: 3b359...236 Nesten 3 måneder. Anonymkode: fbca1...2df
snurk Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Du trenger mest sannsynlig å styrke bekkenmusklaturen din 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Jepp Slike plager handler ikke om revning, men at bekkenbunnsmuskulaturen din har blitt strukket til det helt maksimale og litt til. Den trenger tid og trening for å gjennopprette styrken Anonymkode: f5820...f89
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 Jeg husker dessverre ikke hvor lang tid det tok før det ble bedre, men ja, sånn hadde jeg det også etter fødselen. Husker jeg gikk bortover i sykehuskorridoren et par dager etter fødselen, og det bare rant ut store promper! Kjempeflaut. Hadde null kontroll over muskulaturen der bak, virket det som, for luften bare putret ut uten at jeg klarte å knipe igjen. Heldigvis klarte jeg å holde igjen avføring da, men altså ikke luft. Men det ble uansett bra igjen og gikk tilbake til normalen etter hvert. Kan bare ikke huske hvor lang tid det tok. Men det er håp i sikte! Anonymkode: 9a6eb...89f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 Ja. Jeg fikk en grad 4 rift da. Kjørte på med knipeøvelser fra dag 1 (vel, tok noen dager før jeg fikk kontakt), og etter 6 uker klarte jeg som regel å holde igjen luft (noen uhell nå og da hvis jeg er veldig oppblåst bare) Så gjør knipeøvelser men du bør også få det sjekket om det er lenge siden fødsel, kan jo være du har en uoppdaga skade. Anonymkode: 6315d...7dd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg revnet ikke eller noe, men merker ta jeg allikevel ofte sliter med å holde tilbake luft, dette hadde jeg ikke noe problemer med før fødselen, er det tilfeldig eller kan det ha skjedd noe endring selv om jeg ikke fikk noen skader der bak? Anonymkode: fbca1...2df Jeg har hatt det sånn 1-2 mnd etter fødselen alle gangene. Hadde ingen rift eller fødselsskader. Det går seg til. Anonymkode: 711fa...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå