AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #21 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal reise med Wizz Air senere i sommer. Kan noen fortelle meg om tax free poser regnes som håndbagasje? Jeg og mannen skal ha en liten koffert hver med oss i håndbagasjen, men vi tenkte å handle kvoten med oss hjem. Siden de er så strenge på reglene så ville jeg bare spørre om hvordan det blir med disse tax free varene? Anonymkode: 37a47...a09 Jeg tror ja. De er kjempestrenge. Anonymkode: 15ee2...11a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #22 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal reise med Wizz Air senere i sommer. Kan noen fortelle meg om tax free poser regnes som håndbagasje? Jeg og mannen skal ha en liten koffert hver med oss i håndbagasjen, men vi tenkte å handle kvoten med oss hjem. Siden de er så strenge på reglene så ville jeg bare spørre om hvordan det blir med disse tax free varene? Anonymkode: 37a47...a09 Du kan ha med tax free kjøpt etter sikkerhetskontrollen. Sitat Når de reiser med WIZZ, kan hver reisende ta med: Én gratis håndbagasje (maks. størrelse 40 x 30 x 20 cm, 10 kg), som skal plasseres under setet foran. En annen, større håndbagasje (med eller uten hjul) som du får når du legger til WIZZ Priority. Opptil seks kolli innsjekket bagasje: maks. tre kan kjøpes på internett på wizzair.com/nb-no#/ eller gjennom kundesenteret, mens resten kan kjøpes på flyplassen. Tollfrie varer kjøpt på flyplassen etter sikkerhetskontrollen. Anonymkode: faece...555
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #23 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du kan ha med tax free kjøpt etter sikkerhetskontrollen. Anonymkode: faece...555 Takk. Gir ikke heeeeelt mening å være så strenge på kilogrensa på håndbagasje for så å lesse på med flere vinflasker og partysize poser med sjokolade. Men helt greit det Anonymkode: 37a47...a09 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #24 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal reise med Wizz Air senere i sommer. Kan noen fortelle meg om tax free poser regnes som håndbagasje? Jeg og mannen skal ha en liten koffert hver med oss i håndbagasjen, men vi tenkte å handle kvoten med oss hjem. Siden de er så strenge på reglene så ville jeg bare spørre om hvordan det blir med disse tax free varene? Anonymkode: 37a47...a09 Bare husk at dere må forhandsbtale for handbagasjen. Ellers blir det dyrt. Anonymkode: c9304...514
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #25 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare husk at dere må forhandsbtale for handbagasjen. Ellers blir det dyrt. Anonymkode: c9304...514 Jepp, har med liten ryggsekk hver pluss betalt for en liten koffert hver. Må bare passe på å ikke shoppe så mye at vi går over 10 kg grensa på hver. Anonymkode: 37a47...a09
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #26 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan man printe billetten sin på flyplassen eller må man gjøre det hjemme? Anonymkode: 15ee2...11a Det koster dyrt å printe på flyplassen. Husk å også sjekke inn online før tidsfristen! De er ganske så strenge på frister og ekstra "tilbehør". Anonymkode: fbf81...f95
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #27 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det koster dyrt å printe på flyplassen. Husk å også sjekke inn online før tidsfristen! De er ganske så strenge på frister og ekstra "tilbehør". Anonymkode: fbf81...f95 Jeg tror jeg sjekket inn fordi etterpå kunne jeg laste ned mitt boardingkort. Likevel fikk jeg ingen bekreftelse på at jeg har sjekket inn Anonymkode: 15ee2...11a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #28 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg sjekket inn fordi etterpå kunne jeg laste ned mitt boardingkort. Likevel fikk jeg ingen bekreftelse på at jeg har sjekket inn Anonymkode: 15ee2...11a Har du fått boardingkortet så har du sjekket inn. Anonymkode: fbf81...f95
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #29 Skrevet 27. juni 2022 On 6/22/2022 at 8:39 PM, AnonymBruker said: Setene er ikke kjempegode og kan ikke legges tilbake, men de er helt ok og de fleste flyvningene er korte. Anonymkode: faece...555 Det var et kjempepluss, da må jeg vurdere dem fremover. Er lei av å få setet foran i fanget. Anonymkode: 3d99a...410
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #30 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du fått boardingkortet så har du sjekket inn. Anonymkode: fbf81...f95 Beautiful! Tusen takk 😊 Anonymkode: 15ee2...11a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #31 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk. Gir ikke heeeeelt mening å være så strenge på kilogrensa på håndbagasje for så å lesse på med flere vinflasker og partysize poser med sjokolade. Men helt greit det Anonymkode: 37a47...a09 Nå handler vel dette mest om at de er et lavprisselskap som tjener penger på å selge tilleggstjenester. Men de har nok også interesse av å legge til rette for at flyplassene de flyr fra skal tjene penger på tax free. Anonymkode: faece...555 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #32 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jepp, har med liten ryggsekk hver pluss betalt for en liten koffert hver. Må bare passe på å ikke shoppe så mye at vi går over 10 kg grensa på hver. Anonymkode: 37a47...a09 Kjøp en bagasje vekt fra jula, koster 59 kr. Jeg har alltid denne i håndbagasje trillekofferten min. Reiser ofte med Ryanair, de er ganske like som wizz, prøver å tjene så mye som mulig på deg. Men så lenge du kan reglene, går det kjempe fint. Aldri hatt problemer med Ryanair el Wizz. Bor i Sandefjord og flyr ca. 10-12 ganger i året, gått kjempe bra. Anonymkode: d768a...4a2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #33 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jepp, har med liten ryggsekk hver pluss betalt for en liten koffert hver. Må bare passe på å ikke shoppe så mye at vi går over 10 kg grensa på hver. Anonymkode: 37a47...a09 Ta på deg mest mulig klær på vei hjem Anonymkode: 51f87...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #34 Skrevet 28. juni 2022 Funker helt fint med Wizz! Men vi måtte betale ekstra gebyrer på flyplassen, fordi vi ikke hadde sjekket inn på forhånd via en app.. dette utgjorde noen hundrelapper per pers., så en unødvendig utgift. Lastet selvsagt ned appen og sjekket inn før returen. Ellers ikke noe negative opplevelser! Anonymkode: e06df...738
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #35 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Funker helt fint med Wizz! Men vi måtte betale ekstra gebyrer på flyplassen, fordi vi ikke hadde sjekket inn på forhånd via en app.. dette utgjorde noen hundrelapper per pers., så en unødvendig utgift. Lastet selvsagt ned appen og sjekket inn før returen. Ellers ikke noe negative opplevelser! Anonymkode: e06df...738 Må jo ikke sjekke inn på app. Kan være på nettsiden også Anonymkode: 15ee2...11a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #36 Skrevet 28. juni 2022 Hvorfor sender ikke Wizz air bekreftelse på at man har sjekket inn? Anonymkode: 15ee2...11a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #37 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 9.11): Skal reise med Wizz Air senere i sommer. Kan noen fortelle meg om tax free poser regnes som håndbagasje? Jeg og mannen skal ha en liten koffert hver med oss i håndbagasjen, men vi tenkte å handle kvoten med oss hjem. Siden de er så strenge på reglene så ville jeg bare spørre om hvordan det blir med disse tax free varene? Anonymkode: 37a47...a09 De kjøper du på ankomst i Norge, så slipper du å bekymre deg. Posene tar jo plass de også. Anonymkode: 8dbf3...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå