Gå til innhold

Har du tatt noen grunnfag via nettstudier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen som sliter med å gå på skolen har tatt nettstudier i grunnfag? 

Det er et barn som sliter med konsentrasjonen på skolen og en lærer som babler i timene, og da går ikke denne eleven med seg det som hører med til pensum. Så ser ikke helt løsningen iht å ta faget opp igjen på nytt med samme lærer. Fungerer bedre når hen kan sitte å jobbe med ditt. 

Da inni bablingen til lærer og elev har falt helt ut, blitt gitt beskjeder om prøver og tema, som hen ikke får med seg. Dessuten så bruker de lite boka, og hen vet aldri hva som skal leses på. 

Så lurer på om hvis du har slitt litt med det samme, ble det bedre ang nettstudier på grunnfagene vgs?

Anonymkode: 4ffcc...20e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om noen som sliter med å gå på skolen har tatt nettstudier i grunnfag? 

Det er et barn som sliter med konsentrasjonen på skolen og en lærer som babler i timene, og da går ikke denne eleven med seg det som hører med til pensum. Så ser ikke helt løsningen iht å ta faget opp igjen på nytt med samme lærer. Fungerer bedre når hen kan sitte å jobbe med ditt. 

Da inni bablingen til lærer og elev har falt helt ut, blitt gitt beskjeder om prøver og tema, som hen ikke får med seg. Dessuten så bruker de lite boka, og hen vet aldri hva som skal leses på. 

Så lurer på om hvis du har slitt litt med det samme, ble det bedre ang nettstudier på grunnfagene vgs?

Ingen som kan si noe om erfaring her? Trenger det veldig 

AnonymBruker
Skrevet

Grunnfag brukes om fag på universitetet, og, det har jeg gjort.

Men:

Det er mulig å ta fag som privatist. Tidligere eksamensoppgaver og læreplan ligger på nettet. Det er mulig noen privatskoler tilbyr nettbasert qundervisning,  men mye kan man lese til på egen hånd.

Anonymkode: e41c9...25e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke svar på det du spør om fordi grunnfag er 1 år på universitet eller høyskole. Og jeg tror du mener noe annet...?

Anonymkode: b22e1...437

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du grunnskole kanskje? Samtidig nevner du vgs så det er ikke godt å si... jeg tok i alle fall noen av studiekompetansefagene på nett (NKI). Jeg gjorde det kun for å komme inn på universitetet, ser ikke for meg at nettstudier er noe man får jobb med. Så det spørs jo hva det skal brukes til.

Anonymkode: 5485e...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...