Gå til innhold

P-stav og eggløsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt p-stav i snart et år, og i dag oppdager jeg tilfeldigvis at jeg har massevis av noe som minner om eggløsningsslim. Er det mulig?! Man skal vel ikke ha eggløsning på hormonell prevensjon?! 

Jeg har et barn fra før som vi prøvde lenge på, derfor vet jeg ganske sikkert hva slimet er… Noen med erfaringer? Er livredd staven ikke virker 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: 891ee...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slim er aldri god indikasjon på eggløsning..jeg har hat P ring i flere år og får ofte slim.

Men om du ikke vil bli gravid et kondom det sikkreste 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt p-stav i snart et år, og i dag oppdager jeg tilfeldigvis at jeg har massevis av noe som minner om eggløsningsslim. Er det mulig?! Man skal vel ikke ha eggløsning på hormonell prevensjon?! 

Jeg har et barn fra før som vi prøvde lenge på, derfor vet jeg ganske sikkert hva slimet er… Noen med erfaringer? Er livredd staven ikke virker 🤷🏽‍♀️

Du kan ha utflod selv om du ikke har eggløsning. 

Anonymkode: 17b69...4b0

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Slim er aldri god indikasjon på eggløsning..jeg har hat P ring i flere år og får ofte slim.

Men om du ikke vil bli gravid et kondom det sikkreste 

Dette er jo direkte feil. Hormonell prevensjon er en hel del mye sikrere mot svangerskap enn kondom. 

Se tabell nede på denne siden: https://sexogsamfunn.no/prevensjon/hva-passer-for-meg/#

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan ha utflod selv om du ikke har eggløsning. 

Dette er ikke vanlig utflod. Har kun hatt sånt slim som dette rundt eggløsning. Har selvsagt vanlig utflod utenom, men det har en helt annen farge og konsistens 🤷🏽‍♀️

Skrevet

Joda..men mange har blitt gravid med P ring, p stav og piller å;) 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Joda..men mange har blitt gravid med P ring, p stav og piller å;) 

Langt flere har blitt gravid med kondom ;) 100% sikker blir man ikke, men spiral og stav har 99,9% sikkerhet mot kondomets rundt 80%. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er jo direkte feil. Hormonell prevensjon er en hel del mye sikrere mot svangerskap enn kondom. 

Se tabell nede på denne siden: https://sexogsamfunn.no/prevensjon/hva-passer-for-meg/#

Dette er ikke vanlig utflod. Har kun hatt sånt slim som dette rundt eggløsning. Har selvsagt vanlig utflod utenom, men det har en helt annen farge og konsistens 🤷🏽‍♀️

Kjøp en eggløsningstest å se :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...