Gå til innhold

Kan man dra å bade med hår på lår og legger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hirsutisme så har mye svarte hår overalt der det ikke skal være. Kan jeg dra å bade selvom det er endel svarte stubber på lår og legger? 

Anonymkode: 3fa3f...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan dra å bade med pels på kroppen om du vil, ingen har noe med det. 

Anonymkode: 9abb9...251

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig!😊 

Anonymkode: 5bb59...27a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du det! 

Anonymkode: 02334...a4d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men på hvor lang avstand kan andre folk egentlig se om man har svarte stubber? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei vettu hva, ett sted går grensa🤣 Bad med så mye hår du vil hvor enn dette håret er.

Anonymkode: a546d...248

• Liker 2
Skrevet

Ja det kan du absolutt! Om du selv er komfortabel med det, så er det ingen andre som har noe med det å gjøre.

Jeg har pcos og derav økt hårvekst og jeg stresser ikke med å barbere meg for at andre mener at hår på kvinner ikke skal vises.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Spyrothedragon skrev (27 minutter siden):

Ja det kan du absolutt! Om du selv er komfortabel med det, så er det ingen andre som har noe med det å gjøre.

Jeg har pcos og derav økt hårvekst og jeg stresser ikke med å barbere meg for at andre mener at hår på kvinner ikke skal vises.

Jeg har lurt på om jeg har pcos, men har foreløpig bare hirsutisme.  Har du også svarte hår tilogmed på baksiden av lårene? Jeg har like tettpakka med hår der som jeg har på leggene

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har lurt på om jeg har pcos, men har foreløpig bare hirsutisme.  Har du også svarte hår tilogmed på baksiden av lårene? Jeg har like tettpakka med hår der som jeg har på leggene

Bad ivei :) 

Noen asosiale folk kam finne på å se/stirre på kvinner som har naturlig hårvekst, men de gir du blaffen i :) 

Anonymkode: 163e5...262

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt som å gå på restaurant i helsetrøye.

Anonymkode: 3e9b1...31e

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Selvfølgelig. 

Anonymkode: 73bc9...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som har det samme. Jeg ser ikke stubbene hennes før jeg er 20 cm fra leggene. Ser de ikke om jeg går forbi eller bader ved henne

Anonymkode: 28d5c...8ec

Skrevet

Vet du hva? Når jeg er på stranden så tenker jeg så mye over egen kropp at jeg ikke legger merke til andre 😅 Det er nok ikke bare meg, så dra å bad så mye du vil 😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er litt som å gå på restaurant i helsetrøye.

Anonymkode: 3e9b1...31e

Nei, for det er på grensen til ekkelt

Anonymkode: a546d...248

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare barbere deg om du føler deg bedre med det. Ellers er det jo bare p bade. Ingen bryr seg 

Anonymkode: f3070...66c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja har det. På legger og lår, under navlen, på armer, under armer og på sidene av ansiktet og skjegg.

Jeg foretrekker å ta bort skjegget så det ikke synes. Resten fjerner jeg av og til, når jeg føler for det.

Skrevet

Ja, det kan du.

Folk må veldig nært på deg for å legge merke til hårene og folk som er å bader på stranda er mer opptatt med hvordan de selv ser ut til at de får tid til å sjekke hvordan andre ser ut.

Skrevet

TS:

Du er på stranden for å bade, sole deg og kose deg. :) 

Om andre synes du er fin i bikini er helt irrelevant. :) 

Pluss:

Bålkaffe skrev (4 minutter siden):

Folk må veldig nært på deg for å legge merke til hårene og folk som er å bader på stranda er mer opptatt med hvordan de selv ser ut til at de får tid til å sjekke hvordan andre ser ut.

Dette her☝️👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk kommenterer at det er greit fordi folk må veldig nær for å se hårene. Om man så hårene på 100 meters avstand så hadde det vært helt uproblematisk! Kroppshår er 100% normalt, og 100% akseptabelt. Uansett hvor synlig eller ikke synlig det er. 

Anonymkode: 3e709...d16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig.
Det er en uting at oss kvinner føler vi MÅ være barbert på legger, under armer og bikinilinjen - vi har kroppshår, akkurat som menn, og vi gjør det vi er komfortable med. Ønsker du å barbere deg - barber i vei. Ønsker du ikke - så la vær. 

Anonymkode: 6be33...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...