AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Mannen skal være bortreist noen uker i sommer, så jeg og barnet er mye alene i ferien. Har litt lyst å teste ut litt nye oppskrifter, da vi ofte i en travel hverdag går for mye av de samme rettene. Og når mannen er borte har jeg anledning til å kunne bestemme helt selv😂 Noen tips til gode middager som også passer et barn på 20 mnd? Hva liker deres barn og dere selv? Gjerne noe litt spennende, men også vanlige hverdagsmiddager. Anonymkode: 63669...849
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Pølsegrateng, kyllingfilet, pasta, kikert-gryte Anonymkode: fb41c...df0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Minsten her har dilla på fiskeprodukt, fiskeboller, fiskekaker, fiskeburger skjært i biter med kokt gulrot og blomkål, fiskegrateng og det som for tiden er mest stas: fiskepinner i lompe. Anonymkode: e39c5...618
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Min er veldig glad i avokado, og det er jo en veldig sunn og næringsrik grønnsak. Også veldig glad i fullkornspasta, så f.eks spaghetti med tomatsaus og litt kjøttdeig er populært her. Lasagne er også veldig populært. Anonymkode: 9a778...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå