Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble skilt for 6 år siden, da jeg var utro mot mannen min, jeg var både umoden og ikke helt visste hvordan jeg skulle ta imot så mye kjærlighet. Han fant seg ny dame etter 1 år, de giftet seg og fikk barn og jeg er veldig glad på hans vegne, han fortjener det aller beste.

Jeg har selv vært i et lengre forhold som tok slutt for 7 mnd siden. Men jeg tenker utrolig mye på eks mannen min, det har jeg gjort veldig ofte fra tid til annen. I de siste ukene har jeg savnet han og sett en del på bilder og tenkt på oss. Jeg vil aldri ødelegge noe for han for han er sammen med en fantastisk dame, lurer bare på om noen av dere har vært borti dette før eller kan kjenne seg igjen? 

Anonymkode: e0275...2ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja.. har ikke vært bort i lignende, men jeg hadde ikke ofret deg en tanke engang.. tror ikke exen din gjør det heller :) 

Anonymkode: 6547a...990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenkt en del på eks samboeren min. Spesielt etter bruddet med han jeg fikk barn med. 
Vi var sammen i 10 år, møttes på videregående. 
Har alltid vært venner og hatt kontakt med hverandre siden bruddet. 
Han er etablert og har 2 barn. 
Jeg er singel. 

Vi hadde en affære en sommer for 3 år siden, men måtte avslutte det da jeg innså at det ødela meg fullstendig. 

Han er fortsatt sammen med hun han har barn med. 

Jeg måtte bare tenke som så at det er et avsluttet kapittel. Jeg må komme meg videre i livet mitt. 

Anonymkode: f6785...eaf

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja.. har ikke vært bort i lignende, men jeg hadde ikke ofret deg en tanke engang.. tror ikke exen din gjør det heller :)

Kan jeg spørre hva du får igjen for å være ufin med fremmede mennesker? Du skriver at du ikke har opplevd noe lignende, hvorfor vil du bruke krefter på å skrive noe ufint da? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenkt en del på eks samboeren min. Spesielt etter bruddet med han jeg fikk barn med. 
Vi var sammen i 10 år, møttes på videregående. 
Har alltid vært venner og hatt kontakt med hverandre siden bruddet. 
Han er etablert og har 2 barn. 
Jeg er singel. 

Vi hadde en affære en sommer for 3 år siden, men måtte avslutte det da jeg innså at det ødela meg fullstendig. 

Han er fortsatt sammen med hun han har barn med. 

Jeg måtte bare tenke som så at det er et avsluttet kapittel. Jeg må komme meg videre i livet mitt. 

Anonymkode: f6785...eaf

Hei og takk for svar. Jeg ville aldri tenkt at jeg skal gjøre noe med han, og unner han å ha det godt. Er bare overrassket over alle tankene og savnet nå så lenge etter.  Veldig fint at dere klarer å ha en så god tone sammen og være venner. Hans nye kone vil ikke at han skal snakke med meg og det har jeg forståelse for. 

Skrevet

Tror det er usunt av deg å dyrke dette, ved å se på bilder og lignende. Bedre å bruke erfaringen til personlig læring. Gå videre, satse på at du finner den rette, og så stå sikkert i deg selv ved at du har lært, og vil forvalte nytt forhold betydelig bedre. 

Mye læring i livet er gjennom å feile, og ubehagelige konsekvenser ved det, men det er også beste måten å lære på. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble skilt for 6 år siden, da jeg var utro mot mannen min, jeg var både umoden og ikke helt visste hvordan jeg skulle ta imot så mye kjærlighet. Han fant seg ny dame etter 1 år, de giftet seg og fikk barn og jeg er veldig glad på hans vegne, han fortjener det aller beste.

Jeg har selv vært i et lengre forhold som tok slutt for 7 mnd siden. Men jeg tenker utrolig mye på eks mannen min, det har jeg gjort veldig ofte fra tid til annen. I de siste ukene har jeg savnet han og sett en del på bilder og tenkt på oss. Jeg vil aldri ødelegge noe for han for han er sammen med en fantastisk dame, lurer bare på om noen av dere har vært borti dette før eller kan kjenne seg igjen? 

Oj…jeg ble skilt for 5år siden og savner x-mannen helt ekstremt. Han er ennå singel, men jeg er i nytt forhold. Var jeg som gikk og han ble helt knust, så føles helt koko at jeg savner han så mye ennå. 
Kanskje vi begge fortrenger det kjipe og grunnen til at deg ble slutt, og bare husker alt det fine? Vondt er det uansett. Skulle gjort alt for å gå 5,5år tibake i tid.

Anonymkode: 4fc14...d33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herrefred!

Anonymkode: 83843...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan jeg spørre hva du får igjen for å være ufin med fremmede mennesker? Du skriver at du ikke har opplevd noe lignende, hvorfor vil du bruke krefter på å skrive noe ufint da? 

Tjaaaa... du har rett i at hun er en fremmed for meg ja.. men det at noen er utro sier faktisk veldig mye om disse menneskene. Dermed tar jeg meg full rett i å være ufin mot dem :) Såppass medfølelse har jeg for dem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...