AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hvor lenge bør mor/far ha vært kjæreste med ny partner før det er greit å ta med ny partner på familieferie med barn? Anonymkode: 34b6d...b30 2
Daria Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Lenge nok til barnet er godt kjent med og komfortabel med å ha denne rundt seg i lengre perioder. 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Daria skrev (1 minutt siden): Lenge nok til barnet er godt kjent med og komfortabel med å ha denne rundt seg i lengre perioder. Enig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Gjelder samme forholdslengde også hvis alle skal sove på samme rom, f.eks. deler et familierom på hotell? Eller bør mor/far ha vært sammen med ny partner lenger da? Anonymkode: 34b6d...b30
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #6 Skrevet 23. juni 2022 Jeg tenker at forelderen bør ha kjent sin nye kjæreste minst ett år før han eller hun introduseres for barna. Så bør barna lære å kjenne vedkommende i sitt tempo, og det kan ta 1-2 år, før vedkommende begynner å overnatte hos dem. Etter at barna er vant til at ny kjæreste overnatter tenker jeg at det er greit å dra på felles ferie, men jeg hadde valg annen type overnatting enn alle på ett rom. Synes virkelig at barn skal slippe å måtte forholde seg så intimt til nye kjærester. Anonymkode: 6bd0d...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå