Gå til innhold

Hvis du kunne endret noe med partner, hva ville du ønsket deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg at du fikk tilgang til et apparat som kunne scanne partnerens hjerne og fjerne eller legge til ulike egenskaper.  Hva ville du ha fikset?

Jeg blir sprø av manglende initiativ, at han spør meg om så mye. Kunne ønske at han bare kunne kjøre sitt eget løp, overraske meg med noe eget.  

Anonymkode: 19ab3...48d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet umiddelbart hva jeg skulle endret. Det hadde vært helt fantastisk om han så hva som måtte gjøres av husarbeid og at jeg dermed slapp å be han gjøre hver eneste lille ting. 

For en liten stund siden kom jeg hjem og roste han for en ting han hadde gjort av husarbeid som jeg hadde bedt han om, og så sa han stolt "vet du hva annet jeg har gjort da?? Gjett!!" Og så gjettet jeg at han hadde tatt ut av oppvaskmaskina eller noe sånt og så ble han litt småfornærmet og sa "hæ, nei, du har jo ikke bedt meg om å gjøre det!" 🤣 Jeg lurer på hvordan jeg kan lære han til å se hva som må gjøres selv. 

Anonymkode: 82782...66e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke endre noe ved ham. Men jeg vil kunne stole mer på ham og meg selv, og hvor legge eksen bak meg. 

Anonymkode: 68568...696

AnonymBruker
Skrevet

At han er istand til å snakke om følelser, ihvertfall kort forklare hva han synes om en situasjon. At han ikke farer opp og stikker når han blir sint... for så å aldri ville snakke om det igjen. Hadde vært fint..

Anonymkode: 67a9a...40b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

At han er så hissig.

Og en del meninger jeg ikke liker at han har.

Anonymkode: e26f2...bbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han var fri epilepsien. Den er ikke alvorlig, men om jeg kunne ville jeg fjernet den.

Anonymkode: e3fc8...c38

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutter å snorke(!!!)

Anonymkode: edba8...a90

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At potensen virket som den skulle...

Anonymkode: bab6a...8e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm….

Jeg synes han kan være for hissig på ting, og bli veldig vrang.

Også ovenfor vårt barn. Ikke sint liksom, men han og sønn kommer fort i klinsj fordi begge blir illsure og tverre når de er trøtte og sultne. Som igjen blir konflikt.

Begge to kunne gjerne skylt ned når de har tisset.

Mannen min kunne vært mindre kjeftete på småting (han kan bli plutselig super bitchete på type en plastpose sortert feil eller noe sånt teit noe). 

Anonymkode: 97e92...60f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne gjort han litt høyere. 15 cm ekstra hadde vært perfekt. 

Anonymkode: c2ccb...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne gjerne blitt bittelitt mer dominant både på soverommet og ellers. Han er fryktelig passiv og fremstår flat i følelsene. Manglende initiativ og bekreftelse har endt opp med å bli skilsmissegrunn. Jeg er lei av å styre skuta as og ha med han som "gratispassasjerer" uten initiativ. 

Anonymkode: fecf9...003

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At han "kobler på hodet" som jeg liker å kalle det. 

Samtidig er jeg litt misunnelig på hans evne til å bare logge av fullstendig. Og han irriterer seg nok over at jeg alltid tenker neste steg, og planlegging. Så mulig et snitt mellom oss ville vært det beste😅

Anonymkode: 481e2...57d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eller jo, jeg ville endret en ting: jeg ville reparert hørselsskaden han har fått. Som regel går det bra å tilpasse seg at han hører litt dårlig, men iblant får han ikke med seg hva jeg har sagt. Jeg sender ham gjerne viktige ting skriftlig. 

Anonymkode: 68568...696

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er snill, morsom, god i senga, gjør mest husarbeid av oss to … har ikke så mye å klage på. MEN, jeg skulle gjerne ønske at han var mer i kontakt med følelsene sine, og at han lærte seg å håndtere andres vonde følelser bedre (dvs trøste). 

Hvis jeg er skikkelig lei meg en dag så ser jeg at han synes det er ubehagelig: han holder avstand og sier kort «det er vel ikke noe jeg får hjulpet deg med». JO, du kan for eksempel gi meg en klem! Det samme med barna: hvis de er lei seg for noe han mener er «tull» så klarer han ikke å trøste de. Jeg synes også de blir lei seg for teite ting, men jeg klarer jo å se at følelsen er reell og at de trenger trøst likevel.

Anonymkode: bcc15...238

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Scanne partners hjerne og endre på noe? Vel, min partner er en kvinne så da ville jeg fjernet alt det her stresset og grubleriet, og overtenkingen kvinner holder på med. Rett og slett fått en litt mer avslappet og rolig partner. 

Men skulle aller helst redusert alderen med 8-10år og sett at hun fikk tilnærmet perfekt kropp. Etter hun ble 30 har det bare gått nedover. 

Anonymkode: e848b...323

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men skulle aller helst redusert alderen med 8-10år og sett at hun fikk tilnærmet perfekt kropp. Etter hun ble 30 har det bare gått nedover. 

Anonymkode: e848b...323

Tipper hun kunne tenke seg at du selv fikk perfekt kropp og redusert alder. Etter at du har blitt eldre har det nok bare gått nedover med deg også. 

Anonymkode: ec5ba...7f5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingenting.  Elsker han for den han er

• Hjerte 1
Skrevet

kunne ønske jeg kunne endre intentativet hans til å gjøre ting. At han så ting som burde gjøres i hustanden og det falt han naturlig å gjøre det han så. Feks som nå ser vasken skitten ut, da vasker jeg den. H

Jeg er så lei av at jeg må spørre om han kan gjøre ditt og datt, eller at ting gjøres halveis. Feks at han setter inn oppvask etter jeg ber om det, men han vasker aldri benkene omtrent.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må nok bli det at han ikke vil ta ansvar for noe, men søker en annen å skylde på når ting ikke går bra ofte er det meg. Når han begynner sånn blir jeg bare stille og trist... Ellers og kunne han og vært mer omtenksom, forståelsesfull og støttende.

Anonymkode: 66bcc...3aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...