AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Har brukt multi-mam pga såre brystvorter og er fornøyd, men synes det blir litt dyrt i lengden. Så er det noen som har alternativ å anbefale? Forsøkt lanolin, men synes ikke det hjelper stort. Anonymkode: f2d41...cac
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Ammeveiledning, slik at du ikke blir sår 😊 Anonymkode: e8a51...4f3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Engangs ammeinnlegg med en stor klatt bepanthen på, som du går med konstant 😊 Anonymkode: ce157...f93 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ammeveiledning, slik at du ikke blir sår 😊 Anonymkode: e8a51...4f3 Ja det er nok det som vil hjelpe! Tenkte mest nå for å bedre sårheten. Føler det er bedre sugetak nå. Men så lenge jeg ammer sprekker sårene opp igjen. Kanskje jeg burde pumpet et par dager for å unngå det. Anonymkode: f2d41...cac
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Jeg fikk et tips om å klippe mam-lappene i to, slik varer de lengre 🙂 Ellers så har jo mam en tube med gele også, den er kanskje billigere i lengden? Og så må jeg anbefale flergangs-ammeinnlegg i bambus. Det som funket absolutt best for meg var å droppe engangsinnlegg, de var som å ha A4-papir på niplene, grusomt. Anonymkode: 0fc00...371 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er nok det som vil hjelpe! Tenkte mest nå for å bedre sårheten. Føler det er bedre sugetak nå. Men så lenge jeg ammer sprekker sårene opp igjen. Kanskje jeg burde pumpet et par dager for å unngå det. Anonymkode: f2d41...cac Her hjalp det å pumpe et par dager😊 Anonymkode: fdca2...c2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå