AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 På avdelingen til datteren min er det 11 barn, og 7 av de har fylt 4 år i tiden fra januar til nå. Dette er første året hvor det er invitert til barnebursdag, og i alle bursdagene har alle barna vært invitert. Da har denne jenta kommet med pappaen sin (tror kanskje ikke moren tør å komme for hun er overvektig og nok føler seg utilpass). Nå har jenta fylt 4 år i juni, og de har ikke arrangert bursdag. Spurte mammaen og hun svarte at de ikke vil arrangere, fordi de synes det er for tidlig å begynne med bursdager. Synes så synd på jenta for hun fortjener jo en fin feiring hun også. Kan jeg oppfordre til at de skal feire? Er det ikke litt drøyt at de ikke ser hvor trist dette blir for datteren? Anonymkode: f91a0...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #2 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På avdelingen til datteren min er det 11 barn, og 7 av de har fylt 4 år i tiden fra januar til nå. Dette er første året hvor det er invitert til barnebursdag, og i alle bursdagene har alle barna vært invitert. Da har denne jenta kommet med pappaen sin (tror kanskje ikke moren tør å komme for hun er overvektig og nok føler seg utilpass). Nå har jenta fylt 4 år i juni, og de har ikke arrangert bursdag. Spurte mammaen og hun svarte at de ikke vil arrangere, fordi de synes det er for tidlig å begynne med bursdager. Synes så synd på jenta for hun fortjener jo en fin feiring hun også. Kan jeg oppfordre til at de skal feire? Er det ikke litt drøyt at de ikke ser hvor trist dette blir for datteren? Anonymkode: f91a0...0c4 De feirer sikkert med familie og egne venner. Uansett så finnes det andre problemer i verden som er viktigere å ta tak i enn dette. Anonymkode: fbf6f...d97 49 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 Du er den drøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 Hvorfor er dette et problem for deg? Anonymkode: 9c5a6...bbf 34 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #5 Del Skrevet 22. juni 2022 😆 Nå tolker du voldsomt mye inn i den situasjonen her. Skjønner at i dine øyne er det å være overvektig verdens undergang og noe av det verste man kan være, men det er egentlig ikke så dramatisk som du tror. Anonymkode: f5841...eb8 78 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 Haha, hva i alle dager? Anonymkode: feb6a...2e6 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #7 Del Skrevet 22. juni 2022 Hvorfor i alle dager tar du med i overskriften at hun er overvektig? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 20cf1...ab1 75 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Saftelsker Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #8 Del Skrevet 22. juni 2022 Men hva har overvekt med saken å gjøre? Feirer man ikke bursdag når man er overvektig...? 51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mamajune11 Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #9 Del Skrevet 22. juni 2022 Overvekt har jo ingenting med saken å gjøre her, herregud. Jeg er helt enig med de foreldrene, barnebursdag til 4-åring er unødvendig. 46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 22. juni 2022 #10 Del Skrevet 22. juni 2022 Wow, snakk om overtolkning. De har nok familiebursdag, de aller fleste har et liv uavhengig av barnehagen vet du. 😄 Fantastisk at du klarer å koble morens vekt til en direkte årsak til at de ikke har bursdagsfeiring for jenta si med barnehagebarna. Men godt forsøk. 35 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 22. juni 2022 #11 Del Skrevet 22. juni 2022 Mind you own business!! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Del Skrevet 22. juni 2022 Hva i alle dager har overvekten med dette å gjøre? 😂 er du seriøs nå? For noe flisespikkeri å henge seg opp i. Pass dine egne saker du Anonymkode: f62fd...97a 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 22. juni 2022 #13 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På avdelingen til datteren min er det 11 barn, og 7 av de har fylt 4 år i tiden fra januar til nå. Dette er første året hvor det er invitert til barnebursdag, og i alle bursdagene har alle barna vært invitert. Da har denne jenta kommet med pappaen sin (tror kanskje ikke moren tør å komme for hun er overvektig og nok føler seg utilpass). Nå har jenta fylt 4 år i juni, og de har ikke arrangert bursdag. Spurte mammaen og hun svarte at de ikke vil arrangere, fordi de synes det er for tidlig å begynne med bursdager. Synes så synd på jenta for hun fortjener jo en fin feiring hun også. Kan jeg oppfordre til at de skal feire? Er det ikke litt drøyt at de ikke ser hvor trist dette blir for datteren? Anonymkode: f91a0...0c4 Tror moren ikke gidder fordi hun merker på DEG du er skikkelig motbydlig som menneske. «Tørr ikke komme for hun er overvektig» den setningen sier alt vi trenger å vite om deg som menneske. 33 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. juni 2022 #14 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) Saftelsker skrev (53 minutter siden): Men hva har overvekt med saken å gjøre? Feirer man ikke bursdag når man er overvektig...? Det er nok for variasjonens skyld. Pleier å rullere i mellom uføre, alenemødre, overvektige og i blant også sykepleiere som tjener for mye. Endret 22. juni 2022 av Perle 29 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Del Skrevet 22. juni 2022 Det ER for tidlig å feire barnebursdag når de fyller 4 år. 5 år tenker jeg er ok, men ikke viktig. 6 år så begynner det å bli viktig. Jeg er en overvektig mamma og feiret ikke mine barns 4-årsdager med barn fra bhg, ikke pga vekt, men fordi det er mer stress enn glede for dem. Anonymkode: e7ff1...615 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #16 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er helt enig med denne moren, 4-år er alt for tidlig med barnebursdag. Dette er noe man da feier med familie og venner, da kommer det også barn i bursdagen. Så ro ned eggstokkene dine litt!! Det er ikke synd i denne jenta, barnebursdag er faktisk ikke normalt i barnehagen, jeg kommer ikke til å arrangere barnebursdag før barneskolen starter. Og der er mange heldigvis enig med meg. Du tolker over skog å hei, dette har absolutt ingenting med deg å gjøre. Syntes du er utrolig frekk som tenker slik du gjør, dette har heller ingenting med overvekt å gjøre. Du har et forferdelig menneskesyn. Anonymkode: d6afe...885 16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 22. juni 2022 #17 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) Min jente blir 4 år i sommer. Vi venter med barnebursdag til neste år. Da blir det likt som storesøster som også hadde sin første barnebursdag når hun ble 5. Jeg veier forøvrig også 5 kg for mye. Jammen er jeg drøy! Endret 22. juni 2022 av Marimba 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 22. juni 2022 #18 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg har sommerbarn som ikke hadde barnebursdag før første klasse. Med stor familie og mange søskenbarn så gikk det helt fint. Feiret gjorde vi grundig hvert eneste år. PS jeg er ikke tjukk. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #19 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er slank og veltrent, men har ikke barnebursdager før mine blir 6 år. Anonymkode: f8282...dfb 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #20 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): På avdelingen til datteren min er det 11 barn, og 7 av de har fylt 4 år i tiden fra januar til nå. Dette er første året hvor det er invitert til barnebursdag, og i alle bursdagene har alle barna vært invitert. Da har denne jenta kommet med pappaen sin (tror kanskje ikke moren tør å komme for hun er overvektig og nok føler seg utilpass). Nå har jenta fylt 4 år i juni, og de har ikke arrangert bursdag. Spurte mammaen og hun svarte at de ikke vil arrangere, fordi de synes det er for tidlig å begynne med bursdager. Synes så synd på jenta for hun fortjener jo en fin feiring hun også. Kan jeg oppfordre til at de skal feire? Er det ikke litt drøyt at de ikke ser hvor trist dette blir for datteren? Anonymkode: f91a0...0c4 her er det ikke vanlig og begynne før skolen, ingen gjorde det her. Ingen må begynne og feire så tidlig, synes det er tullete, var vel 3-4 av 18 barn som feiret fra de var 3 resten fra skolealder Anonymkode: 38111...5c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå