Gå til innhold

Pris per gjest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå snart bestille middag, til et lokale vi har leid til bryylupet. Jeg henter derfor inn priser fra forskjellige selskaper. Jeg har jo aldri gjort dette før, så jeg lurer bare på hva folk vanligvis betaler per gjest for en 3 retters middag?

Jeg har hørt om ca 100 kr per kuvert når det er bryllup på hoteller, men jeg er student, og har absolutt ikke råd til så mye, det blir penger av det når man skal ha ca 80 gjester.

Hva betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal godt gjerast å få tak i middag til under 100,- per pers dersom de ikkje skal lage den sjølv altså!! Vi skal ha koldrbord, og betaler 250,- per pers, og så kjem drikke i tillegg.

Skrevet

Ooops, mente selvfølgelig 1000 kroner!! Hehe, er ikke så optimistisk nei! 250 kroner er vel en ganske fin pris da. :)

Skrevet (endret)

Dobbelt

Endret av Xavia
Skrevet

Hos oss så kom det på ca 1000,- pr. person.

Skrevet

Fra Catering tror jeg det er vanlig med 250-350 kr pr. kuvert, men det inkludeer jo ikke drikke til maten, slik det gjør på hotellene.

Skrevet

Vi skal ha koldtbord og da betaler vi 380 per person. da er det også med leie av lokale, men uten drikke

gjør en avtale med polet om at du kan få levere tilbeke vin som ikke er åpnet, så sparer du jo en del der.

ellers er det lurt å ta turen til sverige eller i tax free for å handle sprit

;)

Skrevet

Om du er flink til å tenke litt kreatit og ikke må ha det aller beste av alt og mye mer - tror jeg det er helt vanlig å regne 1000 pr pers for alt, også klær og blomster. Ikke bare mat - for mat kan du vel regne mellom 250 og 500 pr pers

Gjest Markblomsten
Skrevet

Vi skal ha festen på et lokale og kommer til å ende på ca 600-650 kr per gjest for mat og drikke. Da er festen etterpå inkludert.

Totalt sett med alt unntatt bryllupsreisen inkludert kommer vi på ca 1000 kr per gjest.

Skrevet

Tipper at vi også ender på ca 1000 pr gjest, for hele dagen minus reisen.

Til mat skal vi ha italiensk festbuffe namnam :sjarmor:

3 retter kommer på ca 3-400 pr kuvert. OK pris, håper at det er OK mat også ;)

Skrevet (endret)

En tre-retter koster alt fra 300 til 500, avhengig av råvarer og jobb bak det. Naturlig nok er entrecôte billigere enn vill fasan.

Alkoholen kommer i tillegg. Lønner seg å ha kristne venner og familie! :)

Endret av Bree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...