AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hei, vi har nettopp fått den hjerteskjærende nyheten om at vår etterlengtede baby ikke lenger har hjertelyd. MA i uke 11. Legen tvinger meg til medisinsk abort, selv lm jeg har tryglet om kirurgisk. Må legges inn på sykehuset for aborten til helga, fordi jeg var så langt på vei. Jeg er så lei meg og har det så vondt nå, at jeg ærlig talt tenker at det ikke er verdt det å prøve å bli gravid igjen… Anonymkode: c2242...ba0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Men da planlegger du ikke å prøve igjen med det første. Ta litt tid til å komme deg, være lei deg, bearbeide. Og så kjenner du etter hvert om du vil prøve igjen. Eller ikke. Anonymkode: d55ba...fcc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Så merkelig, når man er så langt på vei så anbefales jo utskrapning. Jeg tok abort i uke 10+6 en gang - og det var en medisinsk abort, jeg lå i sykesengen i 12 timer og ingenting kom ut. Jeg hadde rier herfra og til helvete, jeg kastet opp og ingen smertestillende hjalp - måtte ligge over på sykehuset. Hun som lå ved siden av meg brukte 3 timer og kunne dra Anonymkode: e8097...0bd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så merkelig, når man er så langt på vei så anbefales jo utskrapning. Jeg tok abort i uke 10+6 en gang - og det var en medisinsk abort, jeg lå i sykesengen i 12 timer og ingenting kom ut. Jeg hadde rier herfra og til helvete, jeg kastet opp og ingen smertestillende hjalp - måtte ligge over på sykehuset. Hun som lå ved siden av meg brukte 3 timer og kunne dra Anonymkode: e8097...0bd Det er akkurat dette jeg frykter… både jeg og min mann prøvde å overtale til at jeg kunne få kirurgisk, og jeg gråt mine modige tårer, men nei. Kun medisinsk som var et alternativ, annet enn å «vente på at det skjer av seg selv.» Anonymkode: c2242...ba0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er akkurat dette jeg frykter… både jeg og min mann prøvde å overtale til at jeg kunne få kirurgisk, og jeg gråt mine modige tårer, men nei. Kun medisinsk som var et alternativ, annet enn å «vente på at det skjer av seg selv.» Anonymkode: c2242...ba0 Da har du snakket med en svært uprofesjonell lege, jeg ville ringt til sykehuset faktisk og den gjeldene avdelingen. Når man skal igjennom en abort skal man velge selv, ingen lege skal velge dette for deg - så sant det ikke står mellom liv og helse. Jeg kommer aldri til å foreta meg en medisinsk abort igjen, jeg angret bittert når jeg lå der i rie-helvete. Blødde igjennom 2 sykehussenger, det var mildt sagt helt jævlig. Anonymkode: e8097...0bd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Jeg har også hatt MA i uke 11. Jeg fikk da velge om jeg ønsket medisinsk abort eller utskrapning. Valgte utskrapning for å ikke ha usikkerheten om alt hadde kommet ut. Anonymkode: 80a23...91d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, vi har nettopp fått den hjerteskjærende nyheten om at vår etterlengtede baby ikke lenger har hjertelyd. MA i uke 11. Legen tvinger meg til medisinsk abort, selv lm jeg har tryglet om kirurgisk. Må legges inn på sykehuset for aborten til helga, fordi jeg var så langt på vei. Jeg er så lei meg og har det så vondt nå, at jeg ærlig talt tenker at det ikke er verdt det å prøve å bli gravid igjen… Anonymkode: c2242...ba0 Hadde MA/sa oppdaget i uke 14. ble sendt hjem med blødninger og måtte gå igjennom dette alene hjemme det er ikke noe kjekt. Bra du skal på sykehus og få smertestillende. Anonymkode: a6436...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå