AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Hei, vi har i løpet av 1 år og 4 måneder hatt 10 spontanaborter. Samtidig med dette har jeg jobbet nesten 300 timer overtid i 2021. Jeg har spontanabortert på jobb flere ganger og bare fortsatt å jobbe. Jeg har en stressende jobb med en del reising. Arbeidsgiver har ingen forståelse for situasjonen. Vi har gått igjennom utredning hos spesialist, og når vi har hatt legetime har arbeidsgiver sagt ting som "jeg synes den datoen passer dårlig", "det handler ikke akkurat om liv eller død". Jeg har føler at jeg har holdt pusten så lenge at jeg til slutt ikke orket det mer. Jeg er nå sykemeldt. Og under sykemeldingen får jeg telefoner fra arbeidsgiver hvor jeg får beskjed om at h*n er veldig skuffet og at jeg setter arbeidsplassen i knipe med at jeg er sykemeldt. Dette føles helt surrealistisk, det er jo ikke et valg å bli syk. Det skal også sies at arbeidsgiveren også er eier av firma, vi har ingen HR avdeling, verneombud eller tillitsvalgt. Det kreves at jobben skal være nr. 1 i livet og og vi kan stadig få telefoner på fritiden/ferier osv. Arbeidsgiver kan skjelle ut folk over en lav sko. Jeg føler meg trakassert. Legene finner ingen feil på våre prøver, men jeg har akkurat fjernet en knute i livmoren. Og vi kan prøve igjen nå snart og dersom det ikke fester seg da er neste alternativ IVF. Jeg kjenner at med denne arbeidsgiveren og det vi går igjennom klarer jeg ikke å være på jobb. Er det noen som har erfart noe lignende? Når vi nå blir gravide på nytt så ønsker jeg å gå over på svangerskapspermisjon. Er det noen som har erfaring med dette? (Jeg ser selvfølgelig etter annen jobb, men har ikke hatt så mye ekstra kapasitet det siste året) Anonymkode: b1ae4...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 Hvorfor poster du denne på nytt? Anonymkode: 07596...fcb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå