Gå til innhold

Tips til barnevennlig restaurant i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en ganske stor gjeng på 30 stk som skal ut og spise i Trondheim, det er 50/50 voksne og barn, der alder på barna er 9 - 13 år. 

Noen tips?
Skjønner Egon er opplagt, og ender vel opp der, men tenkte kanskje noen som var lokalkjent hadde treffende anbefaling å komme med? :)

AnonymBruker
Skrevet

Prisnivå?

Anonymkode: f8e37...253

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier Egon er opplagt, tenker du på Egon i Tyholt-tårnet?

Anonymkode: ddacf...2b3

AnonymBruker
Skrevet

Egon prinsens gt? Vet de har eget rom til større forsamlinger helt bak i restauranten

Anonymkode: db8cd...f90

AnonymBruker
Skrevet

Jimi’s diner har vært kjekk å hatt med barn til, variert meny og hyggelig atmosfære (amerikansk diner). ☺️

Anonymkode: 82b88...91b

AnonymBruker
Skrevet

Litt kronglete å komme seg til, men hva med f.eks. Ladekaia? Hvis de har middag der, da.

Anonymkode: 3f3d5...dad

AnonymBruker
Skrevet

Hvis prisnivået ligge på Egon-nivå anbefaler jeg Palmehaven på Britannia Hotell.  Prisene ligger omtrent på samme nivå, men definitivt bedre mat enn Egon 😆

-Ladekaia er også fint, som nevnt over her. 

-Hvis sushi er et alternativ anbefales den nyoppussede Sushi Bar ved Ravnkloa.

-Troll Restaurant eller Gubalari

-Emilies Eld

-Hector Food & Fiesta

Anonymkode: 9a469...6aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis prisnivået ligge på Egon-nivå anbefaler jeg Palmehaven på Britannia Hotell.  Prisene ligger omtrent på samme nivå, men definitivt bedre mat enn Egon 😆

-Ladekaia er også fint, som nevnt over her. 

-Hvis sushi er et alternativ anbefales den nyoppussede Sushi Bar ved Ravnkloa.

-Troll Restaurant eller Gubalari

-Emilies Eld

-Hector Food & Fiesta

Anonymkode: 9a469...6aa

Masse bråkete rotete barn på Palmehaven  med hvite duker? Nei..blir nok Egon-helvete som passer best. 

Anonymkode: 70714...5ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kjent i Trondheim, men vil gjerne skyte inn at en gruppe på 30 mennesker der halvparten er barn er både en stor og potensielt ganske støyende gruppe, så punkt nr 1 må vel være å forhøre seg på forhånd hos aktuelle restauranter om det er mulig og om de har plass. Jeg grøsser litt ved tanken på å være restaurantgjest med en slik gruppe ved siden av meg, må jeg tilstå. 

Jeg ville tenkt at en pizzarestaurant ville vært det greieste, og at man bestiller mat og drikke pr e-post på forhånd, så det ikke blir masse surr og rot, men det får man sikkert beskjed om ved bordbestilling. 

Egon er sikkert greit, siden det er begrenset med steder som egner seg for en slik gruppe. 

Anonymkode: 01768...35b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Cowsea har god plass, anbefaler der av den grunn. 30 personer er mye 

Anonymkode: f8e37...253

AnonymBruker
Skrevet

Masse gode forslag her. Ladekaia har absolutt middag, og må være supert for familier. fint tur, tumleplass ute, god mat, billigere og bedre enn Egon.

Ellers har trondheim et par gode gastropuber. både Dahls, Ladejarlen - og mikrobryggeriet har super mat, barnevennlig og god plass.

dersom man på Egon ville valgt burger (opplagt for mange barn - og voksne) - så er både bror, sot, døgnvill gode steder. sot har vel en egen avdeling oppe - som kanskje kan reserveres?

støtter absolutt å forhåndsbestille mat som noen foreslår. bedre, kjappere , mindre stress - og ofte langt billigere når alle får (nesten) samme meny - evt tapas/delemat. Bakgården, san sebastian eller una for tapas?

Anonymkode: 4d03d...c12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lager 11, mathall i Trondheim. God plass til mange, greit inne- og uteområde til lek, og siden det er streetfood vil det ta mindre tid å vente på mat og utvalget er stort. Det har også nylig kommet en mathall i Olavshallen. 
Ellers støtter jeg forslaget om Ladekaia 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i trd i mange år med barn. Og den eneste plassen jeg føler meg velkommen med barn er Egon. Synd at de har kjip mat og stive priser. 

Anonymkode: 6d2c7...559

AnonymBruker
Skrevet

Frati, italiensk restaurant øverst på nordre. Veldig god pizza bl.a, og prisnivå ligger vel ca på samme som Egon?

Tror du må forhåndsbestille mat for større gruppe. De har (hadde i hvert fall) delingsmeny, der de server visse retter til bordet til alle er forsyne, pizza og pasta f.eks.

Anonymkode: b9263...8c5

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 6/22/2022 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

Jeg har bodd i trd i mange år med barn. Og den eneste plassen jeg føler meg velkommen med barn er Egon. Synd at de har kjip mat og stive priser. 

jeg har vært masse i Trondheim med barn - i alle aldre - og har følt oss svært velkomne på alskens restauranter.

• Liker 3
Skrevet

Sabrura/SOT på Torget. Mange bord i flere oppdelte rom. Kan fint på plass til 30 i noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet
On 6/22/2022 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

hvilke restauranter følte du deg ikke velkommen på? Og hvordan/hvorfor?

Skrevet
Amatariel skrev (21 timer siden):

Sabrura/SOT på Torget. Mange bord i flere oppdelte rom. Kan fint på plass til 30 i noen av dem.

Skulle foreslå det samme. Grei sushibuffet, men mulighet for god burger for de som ikke ønsker sushi! 

AnonymBruker
Skrevet
StyrmannM skrev (På 22.6.2022 den 13.47):

Una 

Vil ikke si Una er barnevennlig

Anonymkode: 5345f...bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...