AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er prøver og 37 år gammel. Har prøvd en stund nå uten å lykkes, bare noen kjemiske ila året vi har prøvd. Tok blodprøver hos fastlege ifm henvisning til grundigere fertilitetsutredning på sykehuset. De blodprøvene var fine/normale, og var altså relatert til kvinnelige hormoner som legen sa. Ville det ha vistes på blodprøver dersom jeg var i en begynnende overgangsalder? Jeg bare lurer på om det kan være tilfelle. Jeg har forsåvidt regelmessig mens, selv om den kanskje er noe mere sparsommelig enn for noen år tilbake. Anonymkode: b7f81...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er prøver og 37 år gammel. Har prøvd en stund nå uten å lykkes, bare noen kjemiske ila året vi har prøvd. Tok blodprøver hos fastlege ifm henvisning til grundigere fertilitetsutredning på sykehuset. De blodprøvene var fine/normale, og var altså relatert til kvinnelige hormoner som legen sa. Ville det ha vistes på blodprøver dersom jeg var i en begynnende overgangsalder? Jeg bare lurer på om det kan være tilfelle. Jeg har forsåvidt regelmessig mens, selv om den kanskje er noe mere sparsommelig enn for noen år tilbake. Anonymkode: b7f81...4c4 Ja det ville vistes på blodprøvene. Så lenge alt såg fint ut er nok alt fint der. Han kan og sjekke ved innvendig ul for å sjekke eggposer. Er sædprøve tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå