Gå til innhold

Overgangsalder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er prøver og 37 år gammel. Har prøvd en stund nå uten å lykkes, bare noen kjemiske ila året vi har prøvd. Tok blodprøver hos fastlege ifm henvisning til grundigere fertilitetsutredning på sykehuset. De blodprøvene var fine/normale, og var altså relatert til kvinnelige hormoner som legen sa. Ville det ha vistes på blodprøver dersom jeg var i en begynnende overgangsalder? 

Jeg bare lurer på om det kan være tilfelle. Jeg har forsåvidt regelmessig mens, selv om den kanskje er noe mere sparsommelig enn for noen år tilbake. 

Anonymkode: b7f81...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er prøver og 37 år gammel. Har prøvd en stund nå uten å lykkes, bare noen kjemiske ila året vi har prøvd. Tok blodprøver hos fastlege ifm henvisning til grundigere fertilitetsutredning på sykehuset. De blodprøvene var fine/normale, og var altså relatert til kvinnelige hormoner som legen sa. Ville det ha vistes på blodprøver dersom jeg var i en begynnende overgangsalder? 

Jeg bare lurer på om det kan være tilfelle. Jeg har forsåvidt regelmessig mens, selv om den kanskje er noe mere sparsommelig enn for noen år tilbake. 

Anonymkode: b7f81...4c4

Ja det ville vistes på blodprøvene. Så lenge alt såg fint ut er nok alt fint der. Han kan og sjekke ved innvendig ul for å sjekke eggposer. Er sædprøve tatt?  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...