AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Babyen er snart 7 mnd og veldig aktiv. Har en stund ålet seg rundt på gulvet i stadig lengre distanser. Ser nå at hun forøker å løfte bakbena i et forsøk på å krabbe, men hun klarer ikke å holde bena oppe så lenge. Dette gjør henne veldig frustrert og det er utrolig mye hyling og skriking, som imidlertid opphører med en gang jeg løfter henne opp. Er det normalt med så mye hyling? Bør jeg sjekke med helsesøster om hun har vondt noe sted? Hun er ellers en veldig normal baby som er blid og liker å være i bevegelse. Anonymkode: 81c2a...b6f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Mine barn har begge laget litt ekstra lyd fordi de ble frustrerte når de ikke fikk til. Men det har vært mer klaging enn smerte gråt. Jeg tenker uansett at dersom det bekymrer deg at barnet evt har smerter så er det verdt å sjekke opp. Enten får du ro i sjela eller så er det noe som lettere kan fikses nå enn senere 🥰 Anonymkode: b5218...c5d 1
mingus Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 (endret) Min og er fly forbanna fordi hun ikke kommer seg avgårde, nå har hun begynt å rulle sidelengs og sku seg bakover så det hjelper litt på, men framoveråling skriker hun høyt av at hun ikke får til. Nesten 5 mnd, men det går jo i det samme problemet 🙂 Endret 22. juni 2022 av mingus Ikke 4,5 lengre, tida flyr visst 😅 1
Mt3 Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Er det hyling å skriking av smerte så skulle den fortsatt vært der om hun ligger på ryggen og du bøyer og tøyer litt på bein og armer, så mest sannsynlig er det pga frustrasjon over å ikke skjønne og få til. Men er du i tvil så la andre se og høre utbruddet som f.eks helsesøster. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå