AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg er 25 år og hadde sex for første gang i går, jeg vet det er sent, men har liksom aldri vært så opptatt av det. I går skjedde det. Men jeg synes jeg er ekkel som gjorde det. Jeg har tidligere syntes det er ekkelt å ta på meg selv. Det har vært noe jeg har gjort bare for å fjerne kåtheten. Men har ikke likt det noe spesielt. Jeg syntes heller ikke det var noe deilig i går. Er det noe gærent med meg? Anonymkode: 7b54a...5f1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 25 år og hadde sex for første gang i går, jeg vet det er sent, men har liksom aldri vært så opptatt av det. I går skjedde det. Men jeg synes jeg er ekkel som gjorde det. Jeg har tidligere syntes det er ekkelt å ta på meg selv. Det har vært noe jeg har gjort bare for å fjerne kåtheten. Men har ikke likt det noe spesielt. Jeg syntes heller ikke det var noe deilig i går. Er det noe gærent med meg? Anonymkode: 7b54a...5f1 Du er nok blitt lært til at det er galt å ta på seg selv, og ha sex osv. Slipp deg fri! Du er et fritt menneske og kan nyte livet. Anonymkode: e5556...3df 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Nei! Jeg husker mitt første ligg og det var sikkelig dårlige greier. Skjønte virkelig ikke hva vitsen med å ha sex var. Var jo ikke godt🤷🏻♀️ Og hvorfor så mange/samfunnet osv var opptatt med det. Men det blir bedre! Mye bedre. Elsker sex nå😂 Anonymkode: c2558...83e 6
Diskusjon69 Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 25 år og hadde sex for første gang i går, jeg vet det er sent, men har liksom aldri vært så opptatt av det. I går skjedde det. Men jeg synes jeg er ekkel som gjorde det. Jeg har tidligere syntes det er ekkelt å ta på meg selv. Det har vært noe jeg har gjort bare for å fjerne kåtheten. Men har ikke likt det noe spesielt. Jeg syntes heller ikke det var noe deilig i går. Er det noe gærent med meg? Anonymkode: 7b54a...5f1 Sjeldent godt første gangen/gangene, spesielt for jenter, men det blir bedre etterhvert som du/dere lærer dere å kjenne bedre. Det andre der handler nok om skam, at du er blitt oppdratt til at slikt er fyfy vil jeg tro. Møkka foreldre som lærer barne sine slikt og ødelegger deres barns sexual liv. Kan også være at du har litt lavere lyst en majoriteten. Jeg ville vurdert å snakket med noen om det for å finne ut av det. Sex kan være kanon herlig og noe som hjelper på humør og stress i hverdagen. Endret 22. juni 2022 av Fridiskusjon.no 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 De første liggende var ikke gode I det hele tatt. Skikkelig nedtur Anonymkode: 47efc...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 Den første gangen så er det ikke godt, så egentlig litt rart vi forsetter. 😅Blir godt etter hvert. Anonymkode: 6dafa...d65
boblevann Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Sex var overhodet ikke godt de første gangene 😛 Det var bare kleint, rart og egentlig ganske vondt. Godt kom ikke før senere, tror jeg hadde hatt sex i flere år før jeg virkelig lærte å nyte det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 25 år og hadde sex for første gang i går, jeg vet det er sent, men har liksom aldri vært så opptatt av det. I går skjedde det. Men jeg synes jeg er ekkel som gjorde det. Jeg har tidligere syntes det er ekkelt å ta på meg selv. Det har vært noe jeg har gjort bare for å fjerne kåtheten. Men har ikke likt det noe spesielt. Jeg syntes heller ikke det var noe deilig i går. Er det noe gærent med meg? Anonymkode: 7b54a...5f1 Nei. Du burde uansett ventet med sex til du gifter deg. Anonymkode: 8f9c2...1b8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 25 år og hadde sex for første gang i går, jeg vet det er sent, men har liksom aldri vært så opptatt av det. I går skjedde det. Men jeg synes jeg er ekkel som gjorde det. Jeg har tidligere syntes det er ekkelt å ta på meg selv. Det har vært noe jeg har gjort bare for å fjerne kåtheten. Men har ikke likt det noe spesielt. Jeg syntes heller ikke det var noe deilig i går. Er det noe gærent med meg? Anonymkode: 7b54a...5f1 Nei det er ikke noe gærnt med deg. Er ikke sånn at alle liker/nyter sex. Nå har du prøvd. Om du ikke ønsker selv, då trenger du jo aldri å prøve igjen. Helt opp til deg. Ikke stress med det. Du er ikke ekkel. Anonymkode: e0374...028 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 Selv husker jeg ikke første gang jeg hadde sex. Er virkelig ikke noe big deal 😊 Anonymkode: e0374...028 1
AprilLudgate Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 Sex i starten er jo ingen høydare. Men generelt tenker jeg utgangspunktet er vanskelig om du synes du er ekkel? 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 Første gang på sykkel eller skøyter var vel også klønete for de fleste. Og selv med masse trening kan man feile. Anonymkode: c22ba...1c8 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 25 år og hadde sex for første gang i går, jeg vet det er sent, men har liksom aldri vært så opptatt av det. I går skjedde det. Men jeg synes jeg er ekkel som gjorde det. Jeg har tidligere syntes det er ekkelt å ta på meg selv. Det har vært noe jeg har gjort bare for å fjerne kåtheten. Men har ikke likt det noe spesielt. Jeg syntes heller ikke det var noe deilig i går. Er det noe gærent med meg? Anonymkode: 7b54a...5f1 Så du postet dette på Jodel i dag også. Du fikk gode råd der synes jeg. Anonymkode: 064e4...b36
C8H10N4O2 Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 Husk at sex ikke nødvendigvis bare handler om puling og det fysiske, følelsene skal gjerne være på riktig sted og. Var det riktig partner for deg? Og uansett om man liker sex eller ikke, det er ingenting galt med deg 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #15 Skrevet 23. juni 2022 Nei, fy så vondt det var første gang. Ikke noe unormalt med deg. Tok mange ganger før jeg syntes det var ok. Ok, ikke godt og deilig. Anonymkode: f79a2...e38 1
Fioljenta Skrevet 23. juni 2022 #16 Skrevet 23. juni 2022 1) Du er ikke ekkel! Kropp er nydelig. Tenk hvor mye flott kroppen din er i stand til. Kropp er en fantastisk oppfinnelse! 2) Du er ikke sent ute! Du er ikke klar før du er klar. Alt annet blir for tidlig. 3) Sex kan bli bedre med trening. Min første var koselig, men egentlig ikke noe mer. Jeg skjønte heller ikke greia. ;-) 4) Kåthet er en ærlig følelse. En følelse er ikke noe stygt eller skamfullt. Den er bare ærlig. Og kåthet i en fin setting kan være skikkelig bra og nydelig. Jeg har forresten hatt det mye bedre med meg selv etter at jeg lærte å like egen kropp. Det kan virkelig anbefales! For eksempel kan du jo prøve å bytte ut ordene «fjerne kåtheten» med «egenkjærlighet» eller «dele en deilig stund med meg selv». 🤗 5
Majer Skrevet 23. juni 2022 #18 Skrevet 23. juni 2022 Høres ut som du kanskje bør vente til du finner en du har følelser for? 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #19 Skrevet 23. juni 2022 Jeg synes fortsatt ikke det er noen høydare etter 15 år med sex (ja, har forsøkt mange forskjellige menn). Anonymkode: 39d69...b10 3
Majer Skrevet 23. juni 2022 #20 Skrevet 23. juni 2022 Var det ons, venn, ff eller kjæreste? Jeg opplever at de som nyter sex mest som regel startet å ligge med noen de likte. De som har mest selvtillit i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå