AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg har mann og barn. Men har i mange år vært tiltrekt av en annen dame. Kjenner henne ikke godt, men det bruser i meg når jeg treffer henne. Jeg har aldri hatt dame kjæreste, men ser gjerne heller på damer enn menn😜 Så hva er dette? Kan det være at jeg er lesbisk, men ikke har tillat meg selv å føle det. Hva gjør jeg med følelsene til denne flotte damen? Forteller det? Hvordan fortelle det? Anonymkode: 4fff0...83f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Hvis du har en mann og naturligvis har sex med en mann så er du jo ikke lesbisk Men hvorfor er det så viktig å sette seg selv i en bås? Det kan godt hende du er bifil for eksempel, men hvorfor er det så viktig? Det er bare du som kan bestemme om følelsene for denne kvinnen er så sterke at du må gå fra mannen din og splitte opp familien for barnet ditt, men du risikerer selvsagt å stå igjen med ingenting siden det absolutt ikke er selvsagt at denne damen føler det samme for deg. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg nok gjort alt for å ikke møte denne damen fordi man forer de følelsene selv ved å møte denne damen. Hvis man ikke lar følelsene vokse og gro vil de jo dø ut på sikt. Jeg hadde selv en mor som alltid trodde gresset var grønnere på den andre siden og splittet opp familie gang etter gang, så jeg har i alle fall lovet meg selv at mine barn skal ha et stabilt hjem til de er voksne. Anonymkode: 920f8...481
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Hva jeg ville ha gjort? Ingenting. Bare passet på å gjøre riktige valg når jeg traff henne, og ventet til det gikk over. Anonymkode: 514da...33a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Jeg har det samme problemet. Jeg er gift med en mann, men blir stadig betatt av damer. Jeg har riktignok forelsket meg i damer mange ganger før, og hatt forhold med kvinner da jeg var ung, så jeg vet at det er noe for meg. Mannen min og jeg har et godt ekteskap, men jeg synes det er litt vanskelig likevel. Av en eller annen grunn blir jeg aldri forelsket i andre menn enn ham. Hva jeg gjør? Jeg holder meg på matta. Én gang ble jeg veldig forelsket i en dame hvor det virket som det var gjensidig. Hun flørtet noe veldig med meg, og jeg begynte å kjenne på at jeg var i faresonen for å være utro. Da måtte jeg dessverre kutte ned på kontakten, slutte å møte henne på tomannshånd, osv. Ellers går det greit - de fleste kvinner jeg omgås er uansett heterofile. Anonymkode: 842c5...2cb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #5 Skrevet 23. juni 2022 On 6/22/2022 at 11:57 AM, AnonymBruker said: Jeg har mann og barn. Men har i mange år vært tiltrekt av en annen dame. Kjenner henne ikke godt, men det bruser i meg når jeg treffer henne. Jeg har aldri hatt dame kjæreste, men ser gjerne heller på damer enn menn😜 Så hva er dette? Kan det være at jeg er lesbisk, men ikke har tillat meg selv å føle det. Hva gjør jeg med følelsene til denne flotte damen? Forteller det? Hvordan fortelle det? Anonymkode: 4fff0...83f Du gjør vel som du ønsker at mannen din hadde gjort dersom han hadde tent på en person (kvinne eller mann) som ikke var deg. Enten: Dere forutsetning for å snakke om slikt. Så da er det bare å begynne å snakke om fantasier. Du kan dyrke forholdet slik at det på sikt blir mulig å snakke om slikt. Du "skrur det av" for alle praktiske formål. Det du ikke gjør er å: Fortelle deg selv at det er "annerledes sex" så dermed skader det vel ikke. Men du unnlater da å fortelle din mann om det "fordi han kanskje misforstår". Egentlig mest for en beskyttelse av han. Slik at han ikke blir såret av noe som egentlig ikke har noe med dine følelser for han å gjøre. .....fordi det er nøyaktig slik de fleste sidesprang rasjonaliseres. Typisk at man f.eks er gift med en kvinne og treffer på en annen kvinne som og tenker at dette er en annen "type/smak/variant" kvinne. Og dermed blir sex med den andre kvinnen en "annen greie" enn den type sex man har med sin ektefelle. Anonymkode: 39861...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå