Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Det er faktisk gøy å være singel... det betyr at vi kan drømme om hvem vi vil... hvem drømmer dere om? kjendiser? naboen? Hva er den herligste dagdrømmen dere vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #2 Del Skrevet 15. november 2005 En naken, dansk negerdverg (for å få plass i skiboksen) med jævlig stor snopp, innsmørt i sjokolade, som serverer meg nylagede smoothies og kanapeer, og som lukter jordbær 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. november 2005 #3 Del Skrevet 15. november 2005 En naken, dansk negerdverg (for å få plass i skiboksen) med jævlig stor snopp, innsmørt i sjokolade, som serverer meg nylagede smoothies og kanapeer, og som lukter jordbær 24/7. ← Ja, som et mareritt da, eller? Han hørtes skummel ut! Jeg drømmer om søte og kjekke gothergutter, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. november 2005 #4 Del Skrevet 15. november 2005 .... og nerder og musikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #5 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) neida, ikke skummel - han får seg bare ikke noe annet, og dermed blir han avhengig av meg. Hoho. I'm evil! Ellers hadde en George Clooney look-alike vært noe, ja. *yammi* Endret 15. november 2005 av Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. november 2005 #6 Del Skrevet 15. november 2005 Eller Clooney i egen person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #7 Del Skrevet 15. november 2005 Eller Clooney i egen person? ← Ja, faen... Nammenamm! Får multipellorgasmer bare jeg ser på fyren jo. (Særlig som litt småmøkkete kar i Oh brother where art thou...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå