AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Hvor kjenner du det og hva slags smerte? Eller mer ubehag kanskje. Var det langvarig eller kort, eller intermitterende? Kjente noe ubehag på ene siden og håper det ikke var eggløsning jeg kjente😅 Anonymkode: 9311c...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 Eggløsningssmerter er veldig individuelt. Noen kjenner ingenting, andre har smerter i flere dager. Jeg er av de som har smerter i flere dager. Da har jeg en slags pressende, sviende murring i hele mageregionen og ned mot underlivet. Det blir verre av å både sitte og gå, aller verst den dagen jeg har eggløsning. Det beste da er å sitte eller ligge helt i ro. Anonymkode: f2605...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eggløsningssmerter er veldig individuelt. Noen kjenner ingenting, andre har smerter i flere dager. Jeg er av de som har smerter i flere dager. Da har jeg en slags pressende, sviende murring i hele mageregionen og ned mot underlivet. Det blir verre av å både sitte og gå, aller verst den dagen jeg har eggløsning. Det beste da er å sitte eller ligge helt i ro. Anonymkode: f2605...adf Veldig likt som meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 Stikker i eggstokken. Oppblåst. Treg mage. Digg med syklus. Not. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 Eggløsning, men hvorfor håper du det ikke var det? 😕 Anonymkode: c7aee...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eggløsning, men hvorfor håper du det ikke var det? 😕 Anonymkode: c7aee...2cc Fordi jeg hadde ikke tenkt å bli gravid helt ennå😬 Har veldig uregelmessige menstruasjoner og venter egentlig ikke mensen på noen uker ennå, så jeg trodde det var trygt. Men ble sånn i tvil nå siden jeg kjente den følelsen i eggstokkregionen😅 Men blir jeg gravid nå så er det jo greit nok, blir ikke lett gravid så må jo bare ta det med glede selv om det er dårlig timing jobbmessig og litt helsemessig++ Anonymkode: 9311c...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Del Skrevet 22. juni 2022 Men hvis du venter mensen om "noen uker" er jo ikke akkurat veldig usannsynlig med eggløsning nå? Den kommer som regel 14 dager før mensen. Anonymkode: 05c85...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. juni 2022 #8 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fordi jeg hadde ikke tenkt å bli gravid helt ennå😬 Har veldig uregelmessige menstruasjoner og venter egentlig ikke mensen på noen uker ennå, så jeg trodde det var trygt. Men ble sånn i tvil nå siden jeg kjente den følelsen i eggstokkregionen😅 Men blir jeg gravid nå så er det jo greit nok, blir ikke lett gravid så må jo bare ta det med glede selv om det er dårlig timing jobbmessig og litt helsemessig++ Anonymkode: 9311c...5fb Det kan føles som ingenting og helvetes vond. Jeg varierer veldig, har regelmessig mens og alltid symptomer på enellerannen måte. Noen ganger er kvalmen mest fremtredende, andre ganger stikkende smerte osv. Generelt utrolig ugunstig om man er prøver, noe jeg var i mange år 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Del Skrevet 22. juni 2022 Nevermind, leste litt fort, du venter IKKE mensen på et par uker. Anonymkode: 05c85...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvis du venter mensen om "noen uker" er jo ikke akkurat veldig usannsynlig med eggløsning nå? Den kommer som regel 14 dager før mensen. Anonymkode: 05c85...a93 Litt upresist av meg. Men ja, hvis jeg har eggløsning nå og forventet mens om 14 dager vil det jo si syklus på 27 dager? Det er i så fall korteste syklus jeg noensinne har hatt tror jeg, vanligvis mye lengre typ 40-50, opp mot 70 eller mer. Men alt kan jo skje så det var uforsiktig av oss. Anonymkode: 9311c...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Del Skrevet 22. juni 2022 Ikke noe utslag på eggløsningstest så det var sikkert falsk alarm Anonymkode: 9311c...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke noe utslag på eggløsningstest så det var sikkert falsk alarm Anonymkode: 9311c...5fb Eggløsningstesten er ikke positiv på eggløsningsdagen Anonymkode: f4ac8...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eggløsningstesten er ikke positiv på eggløsningsdagen Anonymkode: f4ac8...988 Men helt blank? 😬 Hmm. Anonymkode: 9311c...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 22. juni 2022 #14 Del Skrevet 22. juni 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Men helt blank? 😬 Hmm. Anonymkode: 9311c...5fb Hvis du har hatt EL så vil den være negativ ja, og ofte ganske negativ hos mange - man får ofte en peak og så et fall etter el. Ikke hos alle, men jeg får det. Får peak og neste dag er den blank nesten. Jeg fikk kvalme, stikk på ene siden nedi magen, mensliknende ømhet og murring nå ved el. Tidligere har jeg ikke hatt kvalme, men mensaktig mage og stikk like før el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Del Skrevet 22. juni 2022 s0la skrev (43 minutter siden): Hvis du har hatt EL så vil den være negativ ja, og ofte ganske negativ hos mange - man får ofte en peak og så et fall etter el. Ikke hos alle, men jeg får det. Får peak og neste dag er den blank nesten. Jeg fikk kvalme, stikk på ene siden nedi magen, mensliknende ømhet og murring nå ved el. Tidligere har jeg ikke hatt kvalme, men mensaktig mage og stikk like før el. Ok, får bare følge med litt da. Og være mer forsiktig fra nå av🙈 Anonymkode: 9311c...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #16 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Litt upresist av meg. Men ja, hvis jeg har eggløsning nå og forventet mens om 14 dager vil det jo si syklus på 27 dager? Det er i så fall korteste syklus jeg noensinne har hatt tror jeg, vanligvis mye lengre typ 40-50, opp mot 70 eller mer. Men alt kan jo skje så det var uforsiktig av oss. Anonymkode: 9311c...5fb Unnskyld meg om jeg er uvitende nå, men har du vanligvis syklus på 40-70 dager? Har det alltid vært sånn? 27 dager er jo helt gjennomsnittlig mener jeg. Anonymkode: c745b...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #17 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Unnskyld meg om jeg er uvitende nå, men har du vanligvis syklus på 40-70 dager? Har det alltid vært sånn? 27 dager er jo helt gjennomsnittlig mener jeg. Anonymkode: c745b...646 Ja, har PCOS så den kommer litt i hytt og gevær. Før jeg fikk første barnet mitt hadde jeg ingen syklus i det hele tatt, nå kommer den men er lang og uregelmessig. Håper at diverse tiltak skal korte ned på lengden Anonymkode: 9311c...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå